kan iemand me helpen?

Ik ben dus een meisje van 17jaar en ik heb in juni de prikpil gekregen drie maand lang bleven mijn regels er. Ik heb ook een vriendje al een jaar en heel af en toe doen we het zonder condoom. Mijn regels zijn nu gedaan en ik heb het gedaan zonder condoom. Ik heb geen zwangerschapsymptomen maar vraag me af of ik zwanger kan zijn?
Nu ben ik ook onzeker omdat toen mijn mama vroeger van me zwanger was nam ze de pil door omdat ze niet wist dat ze zwanger was van mij. Zij heeft me verteld dat ik misschien niet zwanger zou kunnen worden omdat die stof misschien in mijn lichaam zou zitten. Heb ik gewoon steeds geluk of kan ik niet zwanger worden?

Als ik jou was zou ik gewoon elke dag pil slikken ipv prikpil.

In september had je dus weer een nieuwe prikpil moeten nemen, heb je dat gedaan?

Als je in september een nieuwe prik hebt gehaald is de kans heeeeeel klein dat je zwanger bent.

Als je dit niet gedaan hebt ben je gewoon onbeschermd en zou ik als ik jou was even een testje doen.

dus ik moet een testje gaan halen? ook al heb ik geen symptomen van een zwangerschap?

ook al heb ik geen symptomen? van een zwangerschap?

ik moet van gynecoloog een staafje laten zetten doordat ik zoveel bloed bleef verliezen drie maand aan een stuk. moet ik nu een test doen of niet help me

Dat zou ik wel doen ja. Zo’n test is 7,50… dat is lijkt me het wel waard.

Ja natuurlijk. Het feit dat je een ‘staafje’ moet laten zetten helpt niks bij het feit dat je nu gewoon onbeschermd bent.

Ik zou gewoon een test doen. En zo’n staafje is heel fijn, heb ik zelf ook, en die hoef je pas na 3 jaar te laten vervangen. De kans is er dat je daar ook veel bloed mee blijft verliezen, volgens mij bij 1 op de 5 vrouwen ofzo. Ikzelf heb sinds ik 'm een jaar geleden heb laten plaatsen, welgeteld 1 druppeltje bloedverlies gehad. Heerlijk :slightly_smiling_face:

waar kost die 7,50 euro? :slightly_smiling_face:

bij de etos zijn ze maar 5 euro heb je er twee… veel mensen vertrouwen die niet, ik dacht ook dat ik zwanger was en de test klopte bij mij wel. half jaar later dacht ik dat ik zwanger was heb ik die gehaald en ben nu wel zwanger (dus bij mij klopte de testen gewoon)

hou er rekening mee dat als je te vroeg test je test niet klopt, dus stel je heb vandaag seks gehad heeft het geen zin om morgen al test te doen!

succes xx

waar hebben ze een etos winkel is die ergens in Antwerpen of in de buurt? en bedankt! xxx

Je hebt dus gewoon regelmatig onveilige seks gehad als ik het goed begrijp? Zo ja, wat ontzettend dom zeg. Natuurlijk kun je dan zwanger zijn en natuurlijk moet je dan een zwangerschapstest doen. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om seks te hebben als je geen flauw idee hebt wat de consequenties daarvan zijn?!

Anyway, zwangerschapstesten kun je bij elke drogist en apotheek krijgen, en verder kun je dit soort vragen in het algemene topic stellen: http://forum.girlscene.nl/forum/seks-zo/ben-ik-zwanger-147745.5150.html.