Kan iemand me helpen

Ik heb al meer als 3 jaar iets met men vriend. We komen altijd supergoed overeen. Alles gaat goed maar de laatste tijd vraagt hij me om minder te smsen en me minder te zien. We smsen normaal gezien elke dag en bellen af en toe via skype. Maar nu zegt hij tege me dat we elkaar minder moeten zien en minder horen. Ik heb bang dat hij geen gevoelens meer heeft voor me. Ik heb hem daarover aangesproken en hij zegt dat hij me niet beu wil worden omdat we zo vaak bij elkaar zijn.( we zien elkaar op school gewoon door de lessen door, en in het weekend en vakanties) is dit teveel? Wat moet ik doen?

Ik denk dat hij het gewoon een beetje spannend wil houden tussen jullie. Of misschien meer bezig zijn met zijn eigen dingen enzo.

vraag hem meer duidelijkheid?

We doen het nu al jaren zonder te minderen en hij wil ineens verandere, ik twijfel is dat normaal?

Nutshell
Ik vroeg het hem en hij heeft gezegd dat hij me minder wil zien anders word hij me beu

Hmm als hij het echt zo letterlijk zegt is het wel wat raar… Is het voor jouw gevoel ook wat minder leuk geworden de laatste tijd?

Voor mij is alles hetzelfde gebleven ik kijk uit naar elk moment dat we samen kunnen zijn en ik vroeg het hem en hij heeft gezegd. Ik wil je minder zien om te voorkomen dat ik je beu word.

Ehm, naar mijn mening niet echt normaal dat hij mensen ‘‘beu’’ wordt en daarom het contact wil minderen.
Maar ja, misschien dat als jij je wat koeltjes tegenover hem gaat gedragen dat hij dan juist weer veel contact met je wil.

Een soort van ‘‘hard to get’’ spelen.

En als dat niet werkt nou ja, he’s missing out right?

Ik denk dat ik dan maar wat hard to get ga doen zoals je zegt dat ie terug tijd met me wil

Dankje voor de tips xxx

Wow… Ik sprak mijn vriend de eerste 1 tot 2 jaar ook (bijna) iedere dag. Soms hadden we elkaar dan ook weinig te vertellen. Nu spreek ik hem gemiddeld 3 keer per week en voelt het zo fijn om zo iets nieuws te vertellen te hebben.

Ga iets leuks doen. Onderneem iets, alleen of met vriendinnen. Je vriend wil waarschijnlijk ook wel eens wat tijd voor zichzelf of voor vrienden.