Hello,
ik moet een stelling bedenken voor maatschappijleer. Ik heb het onderwerp ‘‘vluchtelingen’’ gekozen, aangezien dit onderwerp nu veel in het nieuws is.
Zou iemand mij kunnen helpen, want ik kom er echt niet uit… :s
Hello,
ik moet een stelling bedenken voor maatschappijleer. Ik heb het onderwerp ‘‘vluchtelingen’’ gekozen, aangezien dit onderwerp nu veel in het nieuws is.
Zou iemand mij kunnen helpen, want ik kom er echt niet uit… :s
weg
Of; Vluchtelingen die illegaal via een Nederlandse vrachtwagen mee liften naar Nederland zijn de (wel/niet) verantwoordelijkheid van Nederland.
^ die vind ik echt super bedacht louwerke
Wij zijn er niet om je huiswerk te maken. Je kunt dit topic omgooien tot een topic waar jij de stelling bedenkt en je aan de andere leden vraagt of de stelling goed is en of hij goed geformuleerd is. Als je er bij blijft dat je niks kunt verzinnen en aan ons vraagt om dat te doen, zullen we je topic sluiten
Ik ben het inderdaad eens dat je je eigen stelling zal moeten bedenken, maar om je op weg te helpen: je geeft aan dat vluchtelingen op dit moment veel in het nieuws zijn. Vraag je zelf eens af waarom dit zo is. Wat is op dit moment het nieuws rondom vluchtelingen? Ik denk dat als je een paar nieuwsberichten leest je vanzelf wel op een stelling komt. Succes!
ehm misschien : Vluchtelingen moeten tevreden zijn met wat ze krijgen?