Kan iemand helpen en mijn motivatiebrief nakijken?

Heeft hier iemand verstand van een goede motivatie brief en zou iemand die van mij even kunnen nakijken? Het gaat hier om een stage plek die ik graag wil!

Geachte heer …

Op de website www.fashionunited.nl zag ik een vacature met de informatie dat u opzoek bent naar een Stagiair(e). Ik ben erg geïnteresseerd in deze vacature.

Mijn naam is … en ik studeer aan het … . Ik doe de opleiding mode maatkleding niveau 4. Ik heb vier jaar lang havo gedaan maar ik ben ermee gestopt omdat mijn droom ergens anders ligt, namelijk de mode industrie. Mijn plan is dan ook om 4 jaar MBO mode maatkleding te gaan doen en daarna studeren op een kunstacademie.

Momenteel werk ik bij de Chasin’ een kledingwinkel voor heren. Ik doe er veel ervaring op, op het gebied van verkopen. Maar ik zou graag de andere kant op willen en ervaring op doen in Maatkleding. Ik ben erg leergierig en kan zowel in teamverband als alleen goed presteren. Doordat ik veel met klanten moet omgaan ben ik erg sociaal en ben niet bang om op mensen af te stappen.

Ik hoop dat u nu een beeld heeft van mij over hoe ik ben en wat ik doe. Mijn CV heb ik als bijlage gedaan en voor meer vragen kunt u mij bellen of e-mailen.

Met vriendelijke groet, …

Up…

misschien meteen al plaatsen ?

Ja maar niet iedereen hoeft mijn gegevens te weten haha :wink:! dus ik stuur m t liefst op in een note!

Up!

Ik denk dat dat noten ervoor zorgt dat mensen gaan afhaken. Althans, ik wil het best doen als het hier zou staan, inderdaad.
Je kan toch ook je persoonlijke gegevens weghalen of veranderen in wat anders? Dat noten duurt (mij) te lang in ieder geval! Good luck!

Woops, dubbel

Oke ik zal kijken wat ik ervan kan maken! uno momento!

Inderdaad wat @Chunky zegt dan wil ik je ook wel helpen xxx

Beginpost! :grinning:

Geachte heer …