Kan iemand helpen en mijn motivatiebrief nakijken?

Heeft hier iemand verstand van een goede motivatie brief en zou iemand die van mij even kunnen nakijken? Het gaat hier om een stage plek die ik graag wil!

Geachte heer …

Op de website www.fashionunited.nl zag ik een vacature met de informatie dat u opzoek bent naar een Stagiair(e). Ik ben erg geïnteresseerd in deze vacature.

Mijn naam is … en ik studeer aan het … . Ik doe de opleiding mode maatkleding niveau 4. Ik heb vier jaar lang havo gedaan maar ik ben ermee gestopt omdat mijn droom ergens anders ligt, namelijk de mode industrie. Mijn plan is dan ook om 4 jaar MBO mode maatkleding te gaan doen en daarna studeren op een kunstacademie.

Momenteel werk ik bij de Chasin’ een kledingwinkel voor heren. Ik doe er veel ervaring op, op het gebied van verkopen. Maar ik zou graag de andere kant op willen en ervaring op doen in Maatkleding. Ik ben erg leergierig en kan zowel in teamverband als alleen goed presteren. Doordat ik veel met klanten moet omgaan ben ik erg sociaal en ben niet bang om op mensen af te stappen.

Ik hoop dat u nu een beeld heeft van mij over hoe ik ben en wat ik doe. Mijn CV heb ik als bijlage gedaan en voor meer vragen kunt u mij bellen of e-mailen.

Met vriendelijke groet, …

Up…

misschien meteen al plaatsen ?

Ja maar niet iedereen hoeft mijn gegevens te weten haha :wink:! dus ik stuur m t liefst op in een note!

Up!

Ik denk dat dat noten ervoor zorgt dat mensen gaan afhaken. Althans, ik wil het best doen als het hier zou staan, inderdaad.
Je kan toch ook je persoonlijke gegevens weghalen of veranderen in wat anders? Dat noten duurt (mij) te lang in ieder geval! Good luck!

Woops, dubbel

Oke ik zal kijken wat ik ervan kan maken! uno momento!

Inderdaad wat @Chunky zegt dan wil ik je ook wel helpen xxx

Beginpost! :grinning:

Geachte heer …

Op de website www.fashionunited.nl zag ik een vacature met de informatie dat u opzoek bent naar een Stagiair(e). Ik ben erg geïnteresseerd in deze vacature.

Mijn naam is … en ik studeer aan het … . Ik doe de opleiding mode maatkleding niveau 4. Ik heb vier jaar lang havo zou ik als HAVO schrijven, ja mierenneukers gedrag, maar toch gedaan maar ben ik mee gestopt, aangezien mijn droom ergens anders ligtik ben ermee gestopt omdat mijn droom ergens anders ligt, namelijk de mode industrie. Mijn plan is dan ook om 4 jaar MBO mode maatkleding te gaan doen en daarna te studeren op een kunstacademie.

Momenteel werk ik bij de een naam dus daar hoeft voor de mooiheid geen lidwoord voor Chasin’, een kledingwinkel voor heren. Ik doe er op het gebied van verkoop erg veel ervaring mee opveel ervaring op, op het gebied van verkopen.Liep denk ik wat lekkerder? Maar ik zou graag de andere kant op willen en ervaring op doen in Maatkleding. Ik ben erg leergierig en kan zowel in teamverband als alleen goed presteren. Doordat ik veel met klanten om moet gaanmoet omgaan ben ik vrij(misschien ietwat overdreven om erg te zeggen?erg sociaal en ben niet bang om op mensen af te stappen.

Hopelijk heeft u een beeld kunnen scheppen over mijn doen en latenIk hoop dat u nu een beeld heeft van mij over hoe ik ben en wat ik doe.(misschien iets hoffelijker? En de zinnen beginnen erg vaak met ik!) In de bijlage zit mijn CV. Mochten er verder nog vragen over zijn, dan hoor ik dat graag.Mijn CV heb ik als bijlage gedaan en voor meer vragen kunt u mij bellen of e-mailen.

En dan daarna formeel je naam + telefoonnummer en email!

Zo zou ik het doen, maar wie zegt dat dat goed is!
Vond wel dat veel zinnen met ik, of iets in die zin begonnen. (Mijn/Ik etc.)
Misschien dat je daar nog even naar kunt kijken? Succes!

Up

Geachte heer …

Mijn naam is … en ik studeer aan het … . Ik doe de opleiding Mode maatkleding niveau 4. Ik heb vier jaar lang de havo gedaan, maar ben ermee gestopt omdat mijn droom in de mode industrie ligt. Mijn plan is dan ook om 4 jaar MBO mode maatkleding te gaan doen en vervolgens te gaan studeren op een kunstacademie.

Momenteel werk ik bij de Chasin’, een kledingwinkel voor heren. Ik doe er veel ervaring op, vooral op het gebied van verkopen. Maar ik zou graag de andere kant op willen en ervaring op doen in Maatkleding. Ik ben erg leergierig en kan zowel in teamverband als alleen goed presteren. Doordat ik bij mijn huidige baan veel met klanten moet omgaan, ben ik erg sociaal en niet bang om op mensen af te stappen.

Ik hoop u met mijn brief en bijgevoegd CV te kunnen overtuigen van mijn motivatie voor deze functie. Ik zie er naar uit dit in een persoonlijk gesprek met u nader toe te kunnen lichten.

Zo zou ik het doen haha :slightly_smiling_face:

ps; havo wel in kleine letters- HAVO is fout.

dácht ik

-Na een aanhef hoort een komma, wat betekent dat de eerstvolgende zin met een kleine letter is geschreven ipv hoofdletter.
-Stagiaire is een normaal Nederlands zelfstandig naamwoord, dus wordt ook niet met een hoofdletter geschreven.
-Tussen Chasin’ en een hoort een puntkomma ( ; ), omdat je iets ‘presenteert’. Dus: Momenteel werk in bij de Chasin’; een kledingwinkel …
-Na een punt komt nóóit Maar in de eerstvolgende zin, dus hoort die punt eigenlijk een komma te zijn. Aangezien dit dan een hele lange zin zal worden zou ik het zo formuleren: Ik doe er veel ervaring op op het gebied van verkopen, maar ik zou graag de andere …
-Ervaring op doen schrijf je aan elkaar, dus ervaring opdoen
-Tussen ben en niet hoort nog een ‘ik’. Dus …ben ik erg sociaal en ben ik niet bang om …
-Ik hoop dat u nu een beeld van mij heeft … ipv Ik hoop dat u nu een beeld heeft van mij.
-Naam ónder Met vriendelijke groet, .

Alsjeblieft! Ik hoop dat ik je zo goed geholpen heb!
Als ik toch een foutje heb gemaakt, sorry dan daarvoor :grinning_face_with_smiling_eyes:

Super bedankt voor jullie hulp ik heb wat aangepast, als ie af is dan post ik m!

Geachte heer …

Mijn naam is … en ik studeer aan het … . in … Ik doe de opleiding mode maatkleding niveau 4. Ik heb 4 jaar lang HAVO gedaan, maar ben hier mee gestopt omdat mijn interesse ergens anders ligt, namelijk bij de Mode industrie. Mijn plan is dan ook om 4 jaar MBO mode maatkleding te studeren om vervolgens naar een kunstacademie te gaan.

Momenteel werk ik bij de Chasin’, een kledingwinkel voor mannen. Ik doe hier veel ervaring op, voornamelijk op het gebied van verkoop. Desondanks zou ik graag de andere kant op willen en ervaring opdoen in Maatkleding. Ik ben erg leergierig en kan zowel in teamverband als individu goed presteren. Doordat ik veel met klanten (moet is weg) omga ben, ik erg sociaal en ben niet bang om op mensen af te stappen.

Ik hoop dat u nu een goed beeld heeft over wie ik ben en wat ik doe. Mijn CV heb ik er als bijlage aan toegevoegd.
Als u verdere vragen heeft kunt u mij altijd mailen of bellen.

Met vriendelijke groet,
… (naam moet altijd onder de groet)

Zo zou ik het doen.

Geachte heer …

op de website www.fashionunited.nl zag ik een vacature met de informatie dat u opzoek bent naar een stagiair(e). Ik ben erg geïnteresseerd in deze vacature.

Mijn naam is - en ik studeer aan het -. Ik doe de opleiding mode maatkleding niveau 4. Ik heb vier jaar lang havo gedaan maar daar ben ik mee gestopt omdat mijn droom ergens anders ligt, namelijk de mode industrie. Mijn plan is dan ook om 4 jaar MBO mode maatkleding te gaan doen en vervolgens te gaan studeren op een kunstacademie.

Momenteel werk ik bij Chasin’; een kledingwinkel voor heren. Ik doe hier veel ervaring op, voornamelijk op het gebied van verkoop. Desondanks zou ik graag de andere kant op willen en ervaring opdoen in Maatkleding. Ik ben erg leergierig en kan zowel in teamverband als individu goed presteren. Doordat ik veel met klanten om moet gaan ben ik sociaal en niet bang om op mensen af te stappen.

Ik hoop dat u nu een goed beeld heeft over wie ik ben en wat ik doe. Mijn CV heb ik er al bijlage aan toegevoegd.
Als u verder vragen heeft kunt u mij altijd mailen of bellen.

Met vriendelijke groet,
-

ik zou doen:
Ik hoop u met mijn brief en bijgevoegd CV te kunnen overtuigen van mijn motivatie voor deze functie