Kan iemand een tablet aanraden?

Ik ben een beetje opzoek naar tablets als moederdag kadootje, het aanbod is alleen best groot en ik kan maar niet vinden wat ik wil :’)

Het moet onder de 250 euro kosten, upgradebaar naar android 4.0 zijn, een app market hebben en een capacitive scherm hebben en 10 inch zijn…

Heb al heel wat van die vergelijkingssites gehad en google gebruikt, ik vraag gewoon om persoonlijke ervaringen :wink:

Weet je ook doet, ga niet voor de goedkope merken als intertoys/bart smit, die zeggen varianten te hebbn.

Wij hebben dat een keer geprobeerd als “geintje”, en ze werken echt voor geen kloete.
Voor de rest heb ik eigenlijk bar weinig ervaring.
Wil je echt een tablet of een minilaptop(omdat ze beiden vergelijkbaar zijn, maar deminilaptops van de echt goede merken goedkoper!)

Je moet wel echt een merk hebben hoor. Zoals apple off Samsung. Ik heb zelf een iPad en echt geweldig maar is erg duur,… Goede tablets zijn duur,.

iPad is overpriced voor de kwaliteit die je krijgt, ik ben een apple fan maar iPad sucks. Ik vind Yarvik wel een fijn merk maar die hebben geen google rechten voor de android market -.-

ikheetniethenk, nee ze wil graag een tablet, we hebben al een voor mn ouders namelijk…

Ja ik heb hem goedkoop en nieuw met ABO kunnen krijgen en ik vind het een goed ding.

Ik ken het merk yervik niet, als ik een merk niet ken koop ik het zelf leuver niet.

Ik zou voor de ipad gaan. Maar die krijg je helaas niet onder de ¤250.
Ik vind 'm zelf namelijk heel fijn. Wel duur, maar dan heb je ook wat :slightly_smiling_face:

Acer heeft een goede tablet, maar volgens mij is die wel duur. En weet zo niet hoe het met android zit.

http://www.bol.com/nl/p/e…05000011910324/index.html :slightly_smiling_face: deze misschien?
Ligt er ook aan voor welke doelen je de tablet wilt gebruiken… alleen om te lezen of ook om films etc te kunnen bekijken?

-Dubbelpost-