Kan iemand een songtekst voor mij schrijven?

Hoi,
Ik hou heel erg van zingen. En zou graag een zelf geschreven nummer zingen, maar helaas heb ik hier geen talent voor. Misschien jij wel? Zoja zou je een songtekst kunnen schrijven voor mij?
Xoxo

Of iemand kent die een tekst kan schrijven? Xo

Iemand?

Misschien moet je wat meer informatie erbij zetten. Of je ervoor betaalt, wat voor soort liedje je wilt, wat je stijl is…

En 1 topic is genoeg.

Ik hou van verschillende muziek stijlen. Of weten jullie liedjes die ik gewoon kan zingen?

Up

Je kan alle liedjes zingen.

Ja dat wist ik ook al :slightly_smiling_face: maar heb je zelf een voorkeur voor een bepaald liedje?

Up

Je houdt van zingen. Je wilt graag een zelfgeschreven liedje zingen, maar je hebt geen talent voor schrijven. Dus vraag je anderen om een liedje voor je te schrijven, zodat jij het kan zingen. Ligt het nou aan mij, of is het dan geen zelfgeschreven nummer meer?

Je moet toch zingen wat jij leuk vind ? Waar jij naar luistert ?

Dat dacht ik ook ja.

En in principe zijn alle nummers zelfgeschreven want er is altijd iemand die het zelf geschreven heeft (logisch).

Ik snap wat jullie bedoelen. Maar dan heeft iemand anders wel een. Jammer geschreven die ik zing?

Dankjewel ik ga er naar kijken :slightly_smiling_face:

Ik zie het nut er niet echt van in. Als je alleen een liedje wil omdat je van zingen houd, dan kan je elk random liedje gebruiken. Als je wil laten zien dat jij het liedje hebt geschreven, dan moet je hem toch echt zelf schrijven…

En aan een stukje tekst heb je weinig als je de ritmiek die iemand eronder meent te zetten niet hebt…

Up?

Nee sorry ik geef geen geld.

Up