Kan iemand een logo voor mij ontwerpen??

Hey meiden,

Ik doe mee aan uit uitwisseling met Spanje met school.
Daarvoor moet ik wel 2 opdrachten doen i.v.m een organisatie die geld geeft in ruil voor opdrachten (of zoiets.

1 individuele opdracht en 1 opdracht in groepjes van 4.
Die opdracht met de groep komt wel goed maar die indivudele opdracht wordt wat moeilijker.

Ik moet een logo ontwerpen

-Eventuele tekst in het engels
-er moet een zon in verwerkt zitten
-het woord ‘‘comenius’’ moet er in zitten (dit is die organisatie die geld geeft)
-de duur is 2012-2014
-deelnemende landen : Sweden, Norway, Germany, Italy, the Netherlands and Slovakia
-de titel is : europe under one sun

deze 6 bovenstaande streepjes moeten 1 logo worden dat op de computer gemaakt moet worden.
aangezien ik niet zo creatief ben kan iemand mij op ideetjes brengen? Of kan misschien iemand een logo voor mij maken??
Dit moet over 6 dagen al klaar zijn dus alle hulp is welkom!

Liefs Michelle

Dusss… iemand anders doet jouw werk en jij krijgt ervoor betaald?
Dat lijkt me niet helemaal eerlijk.

Maar het hoeft niet zo moeilijk te zijn. Download anders GIMP als je geen bewerkingsprogramma hebt, een heel simpel en gratis programma waarbij je zo iets in elkaar knutselt. En er staan genoeg tutorials op YouTube en voorbeelden op internet van logo’s.

Nee ik krijg er niet voor betaald, ik stuur het op naar school en school stuurt het door naar die organisatie en als alle opdrachten van alle leerlingen goed zijn gekeurd krijgt de school geld.
Dankjewel! ik ga het eens uitproberen :slightly_smiling_face: