Kan iemand een dagelijkse aankomdieet aan mij vertellen?

Ik zoek zo’n dagelijkse lijst met eten waar je zeg maar van aankomt als je je eraan houd? Heeft iemand enig idee waar ik dat op internet kan vinden?

Ik heb zelf zo’n dieet, maar dat is mij persoonlijk voorgeschreven dus daar heb jij niks aan. Dat hangt ook af van wat je nu eet en hoevaak etc. Over het algemeen kan je bij de lunch beter een extra boterham eten dan daarna een snicker (om gezond aan te komen). Wellicht dat volle zuivel ipv magere/halfvolle ook werkt.

dat vraagt ze toch niet?
zet het erop en mischien heeft ze er wat aan

ontopic:
ik heb laatst iets op de duitse tv gezien waarbij ze de dagelijkse hoeveelheid koolhydraten verdubbelde en 1 proteine (ofzoiets) shake per dag geen idee of het helpt…ik heb de strijd er maar bij neergegooit en me er bij neergelegd dat ik nou eenmaal een hele slanke bouw heb mischien komt het met de jaren??

Misschien is het wel gewoon beter om naar de diëtiste te gaan, die weet beter wat jij kunt hebben dan wij.

elke dag mcdonalds.
lekker en gfd veel variatie =)

Ik heb ook een aankomdieet gehad.
maar ik at daar helemaal niet veel voor ofzo, maar ik deed er ‘fantomalt’ in.
dat is een witte poeder en dat doe je door al je maaltijden/drinken.
je proef het echt niet.
je kan het halen bij de apotheek voor twee euro nog wat
en in zo’n bus zit echt veel.
je moet wel ef langs de dokter, want die kan dan iets meegeven (brief, recept) zodat je het daar kan ophalen. net als bij medicijnen (:
succes.

nog een tipje: veel pasta’s eten en natuurlijk veel snacken (:
kijk eens op www.caloriechecker.nl en kijk eens waar de meeste kCal’s inzitten bij de snacks.
let op:
doe dit alleen bij de snacks en niet bij al het andere eten, voordat het een obsessie word of dat je van elk product weet hoeveel kCal inzit.
kusss. (L)