Ik heb zelf altijd me haar los hangen, soms wil ik ook wel een knot, een staart, vlecht of een mooie bun in hebben… Maar ben altijd bang dat het me niet staat… Ik heb zelf een schuine pony.
Ik ben ook altijd bang dat dat me niet staat. Omdat ik de zijkant van mijn gezicht niet altijd even mooi vind, heb ik daar liever haar voor hangen.
Niet dat je hier iets aan hebt.
Tuurlijk kan dat ! Probeer gewoon eens wat dingen uit bekijk youtube filmpjes hier staan er heel veel van op internet … moeilijke maar ook gewone hele simpele !
Ik denk niet dat ik daar zomaar over kan oordelen, want ik weet niet hoe je eruit ziet. Maar ik vind dat in principe iedereen opgestoken haren kan hebben.
nee
Ik denk dat je er gewoon even aan moet wennen of niet?
nee, ik kan het ook niet hebben. post maar een foto want ik kan het niet zeggen als ik niet weet hoe je eruit ziet
Bij de meeste staat iets hoogs wel, vind ik. Bij meer dan een lage vlecht bijvoorbeeld in ieder geval.
Ik heb zelf bijvoorbeeld als ik iets aankom, m’n nek wat dikker wordt, dan vind ik zo’n lage vlecht toch minder mooi. Een hoge knot bijvoorbeeld maakt je nek wat langer, vind ik mooi. Maar verschilt per persoon natuurlijk blabla.
Beste een foto idd haha. Sorry voor het nutteloze verhaal.
Ik zit op me iPad en weet dus niet hoe ik een foto hier op moet doen xd
Ik vind een opgestoken knot niet iedereen even goed staan. Vaak zie ik meiden met dun stijl haar die hun haren strak naar achteren of naar boven hebben opgestoken waardoor je een soort mannelijk uitziende haarlijn duidelijk kunt zien, met als resultaat een klein mini knotje of een rommelige knot.
Schijnt dat niet alleen jongens en mannen last hebben van inhammen, steeds meer meiden en jonge vrouwen krijgen hier last van en zie ik ermee lopen, zeker als ze hun haren naar achteren doen is het goed zichtbaar.
Zouden wij dames een inhaal slag aan het maken zijn van het mannelijk hormoon testosteron.
-
Ik vind het bij mezelf niet heel mooi staan omdat ik een redelijk lang hoofd heb en door mijn haar naar achter te doen lijkt het nog smaller.
Ik heb mijn haar nooit uit mijn gezicht in het openbaar omdat ik me daar niet prettig bij voel met mijn huid :’)
Thuis heb ik mijn haar ongeveer 24/7 in een knot, hahaha
Vind ik niet, Als je bijvoorbeeld geen mooie huid hebt of een gekke mond of zo. Dan leidt de aandacht meer daar naartoe als je haar hebt opgestoken.
Op Youtube staan duizenden filmpjes met tutorials van eenvoudige manieren om je haar op te steken Ik heb daar geleerd hoe ik mijn haar kon opsteken, want ik droeg het steeds los en dat vind ik irritant ^^
Ik denk niet dat iedereen het kan hebben, soms heb je daar gewoon niet het ‘juiste’ gezicht voor, maar ik denk wel dat de meesten het wel gewoon kunnen hebben. Bij mij vind ik het ook niet erg mooi, heb het liever los, maar ik denk ook dat je eerst even aan moet wennen, want voor mijn werk moet ik het altijd in een staart hebben haha.
Ik denk dat het de meeste wel staat maar dat je er aan moet wennen… ik heb zelf altijd los haar omdat het ‘veilig’ voelt haha. Maar als ik het heel zelden is opgestoken heb dan krijg ik wel altijd complimentjes. Het ligt er natuurlijk ook wel aan hoe je het opsteekt, als je het een beetje rommelig doet ipv heel strak vind ik het sowieso wel leuker en vlotter staan.
Ik vind opgestoken haar eigenlijk alleen niet mooi als je flaporen hebt en het daardoor heel duidelijk zichtbaar wordt. En kort haar kan je natuurlijk ook niet opsteken. Maar ik denk dat de meesten het wel kunnen hebben
Tsjaa, gewoon wat proberen! Je kan het er altijd weer uithalen hé (:
Mijn haar (lang, veel, dik, stijl, blond) valt alleen leuk in een staart.
Als ik het in een knot doe is het echt een dikke drol.
Idd gewoon uitproberen!
Mij staat het wel redelijk, maar ik heb krullen en dus al snel van die kleine baby-krulletjes langs mn hoofd -.-’’
wat ik niet mooi vind, daarom heb ik t ook wel vaker los ;p