kan iedereen met training ronde/strakke billen krijgen?

Hey girls. Ik vroeg me af of iedereen een ronde kont kan krijgen als je traint? Ik ga naar de sportschool sinds kort want heb echt kippenbillen maar ik lees op internet dat trainen soms niet helpt omdat heg ook genetisch bepaald is. Weet iemand dat?

Denk niet dat iedereen het kan, er is niks dat werkelijk iedereen kan.
Denk wel dat sporten een hoop zal helpen, want door de spieren daar groter te maken, krijg je zeker meer vorm.

Kijk maar eens bij Jen Selter bij before en after foto’s, echt best een enorm verschil. (vind ik wel dat haar kont inmiddels wel heel groot is, maar goed)

Wat zijn kippenbillen precies? xd een kip heeft geen billen hoor.

Het is niet alleen maar training, het is ook voeding.

ik denk wel dat iedereen een kont kan ‘kweken’ maar niet bij iedereen gaat dat even makkelijk. sommige doen jaren over wat iemand anders in een half jaartje bereikt. en vergeet vooral de voeding niet. dat is minstens net zo belangrijk dan de training zelf.

Miley Cyrus billen :stuck_out_tongue:

Nah, ik denk dat je best een strakke kont krijgt. Maar hoe rond ze worden hangt toch van je spiergrootte af? Door squats en lunges train je je been- en bilspieren dus dan worden ze wel strakker/harder, maar het is niet zo dat als je nu een klein bipsje hebt je na een half jaar squaten eruit ziet als Kim Kardashian. Je billen worden hoogstens gelift zodat ze niet hangen. Net als spierballen, zo zie ik het voor me :confused:

je spieren worden ook groter (mits je ook goed en genoeg eet) en dus je billen groter.
je moet dan wel echt gaan squatten en lunges doen (en een hoop andere workouts die goed voor je billen zijn) met gewicht. en dan doel ik niet op 2 dumbells van een kilo.
je hebt idd echt niet in een half jaar tijd van bijna niks naar kim kardashian billen, maar je billen worden echt wel groter door juist te trainen en eten.