Hey, ik heb even iets wat ik niet helemaal begrijp. Ik probeer het even kort uit te leggen.
Mijn vriend zegt dat hij mijn locatie kan zien. Hij zei dat toen ik bij hem thuis was hij een keer zijn mobiel heeft aangesloten aan mijn airpods. En nu telkens als ik ergens heen ga als ik dat doosje bij me heb hij mij kan volgen.
Ik was bij hem laatst en hij liet het zien. Hij kreeg serieus een melding daarvan en je kon de route zien die ik had afgelegd via find my iPhone volgens mij.
Hij zegt ook dat als ik ze in heb hij mij kan afluisteren.
Ook zegt hij dat als ik mn oortjes niet bij me zou hebben hij mijn telefoon kan tracken op een of andere mannier.
Het zelfde probleem met mijn broertje. Hij heeft mijn oude airpods en nu kan hij elke keer die nog verbinden met mijn telefoon en hij zegt mij ook te kunnen afluisteren. Maar ik heb zelf geklikt op āapparaat vergetenā zoiets⦠Zodat die oude oortjes niet meer verbonden zijn.
Maar nu zit ik er dus mee in mn maag. Omdat ik geen zin heb dat mn vriend mij gaat volgen. Een keertje zei ik dat ik even ergens heen was (ik zat gewoon thuis) Maar zegt hij dat ik had gelogen⦠Hij wist dat dus.
Kijk hij zegt steeds dat hij alles kan zien op zoān lachende mannier. En dat als hij wil ook in mijn telefoon kan kijken⦠Je hebt toch allemaal maniertjes daarvoor om iemand te hacken lol.
Niet iedereen hoeft altijd alles te weten of mij te checken dat is gewoon raar ik ga ook niet hem zitten stalken. En als ik dan soms vraag kan jij mij echt afluisteren en al die dingen zegt hij neee joh ik maak toch maar een grapje.
Maar ik vraag het mij dus af want ik heb zelf gezien dat hij mij kan volgen.
Weten jullie hoe ik zijn mobiel en die van mn broertje los kan koppelen ofzo? Ik vind dit namelijk echt vervelendā¦