Kan hij goed zoenen of niet?

Ik ben 16 jaar en heb sinds een maand mijn eerste vriendje. We zoenen en hebben getongzoend. Maar als we dat laatste doen hangt mijn mond en kin altijd vol met zijn speeksel :confused: betekent dat dat hij niet goed kan zoenen of is dit normaal? Hij is de eerste jongen waar ik mee zoen dus ik kan het niet vergelijken.

Dit is nooit het geval bij mij, mijn lippen zijn hooguit een beetje vochtig. Als je het geen probleem vindt, is het niet erg. Mij lijkt het niet erg lekker, maar als jij het fijn vindt is het geen probleem, toch? Anders even voorzichtig aangeven, hahaha.

Je zegt “hij” maar zoenen doe je samen, dus de fout kan ook aan jouw kant liggen.
Gewoon met z’n 2en uitproberen wat goed voelt, komt vanzelf goed.

Of een wasmachine

Ik ken die ervaring wel met tongzoenen, maar dat is vaak als ik ‘wilder’ zoen. Opzich hoeft dit niets te zeggen over goed of slecht zoenen, als je het fijn vind dan is het toch goed?
Ik ben sowieso niet zo van het tongzoenen…

Ik heb het ook gehad met een jongen, en bij hem kwam het omdat hij, in plaats van met zijn lippen tegen de mijne aan te zoenen, hij zijn lippen over die van mij heen deed. Dus alsof mijn lippen in zijn mond zaten.
Dat klinkt heel vaag Als hij zoende, deed hij zijn mond veel verder open dan ik deed, gewoon omdat mijn mond niet zo ver open kon (heb het eens geprobeerd, en zelfs toen ik mijn mond op z’n verste open deed lukte het me nog niet :grinning_face_with_smiling_eyes:). En dus elke keer als we zoenden kwam zijn speeksel van zijn mond helemaal rondom mijn lippen.
Ik vond het zelf echt smerig. Verder kon hij best okee zoenen, maar dat maakte het gewoon echt onprettig voor mij.

Overigens, als ik wilder zoen, heb ik dat verder nooit? En ik heb toch echt wel heftige zoenpartijen gehad. Maar dat verschilt misschien ook wel gewoon per persoon.

Nou, heel verhaal. Hoop dat je er wat aan hebt!

:grinning_face_with_smiling_eyes: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nee, ik had dat wel ooit maar dat was omdat zijn mond enorm groot was en zijn speeksel er eh… uit lekte als het ware. Maar zolang jij het geen probleem vind is er niks aan de hand, en anders inderdaad voorzichtig aangeven aan hem.

:bowing_man:

Eerste jongen waarmee je zoent of niet. Ik neem aan dat je zelf wel kan zeggen of je het lekker vond of niet. Het is misschien niet zo zeer normaal, maar als het lekker was wat maakt het dan uit? Wat de een normaal vind vind de ander weer niet normaal.