kan hij een soa hebben?

Ik ben nog niet ontmaagd. Maar zou dat zelf wel graag willen. (Door mijn vriend… :slightly_smiling_face:)

Kan ik dat zonder condoom kunnen doen?

We hebben het al wel 2 x geprobeerd zeg maar… maar elke keer kwam dan gedoe, met condooms, waardoor het gewoon niet tot amper lukte…

Ik ben zelf al wel een tijd aan de pil, eigenlijk puur omdat ik vaak veel en onregelmatig ongesteld was.
Dus ik kan in principe niet zwanger raken. Maar is de pil wel écht zo betrouwbaar?

En zou hij een soa kunnen hebben?
Hij deed het met zijn vorige vriendin, ook gewoon zonder condoom, omdat hij toen ook geen soa had, en zei ook niet… but thats not of my business… haha

Maar in ieder geval, in die tijd dat het uit was met zijn vriendin.
(Duurde niet heel lang voordat hij daarna iets met mij kreeg…)
Is hij ‘ondertussen’ niet met een ander meisje naar bed geweest.

Zelf ben ik nog maagd, dus ik kan geen soa hebben… en hij ook niet, aangezien mijn vriendje met zijn ex, ook geen soa had toen…
En met niemand anders naar bed is geweest, terwijl het uit was… (En jaaaa, ik geloof hem, want ik weet dat hij zo niet is, en anders zou hij het mij wel eerlijk zeggen.)

dus, hij zou geen soa kunnen hebben? lijkt mij niet, maar kan dit ook zo zijn? En kunnen wij het dan gewoon zonder condoom kunnen doen?

sorry voor het lange ingewikkelde verhaal…! hopelijk kunnen jullie mij helpen. (:

Als hij zich heeft laten testen weet je het zeker.

In principe kan hij geen soa hebben nee, maar ik zou vragen of hij zich zou willen laten testen…

ik zou de risico niet nemen als ik jou was, een test nemen kan geen kwaad en als hij egt zo eerlijk is dan zou die niet moeilijk doen over een test

Het kan toch zijn dat hij van haar een soa heeft gekregen maar dat het niet aan de oppervlakte is gekomen zeg maar, dat hij drager is…? Of ben ik nou te paranoide :’)
Ik zou hem vragen of hij zich wil laten testen, dan hoef jij je geen zorgen te maken.

Om zeker te zijn van je zaak laat je je toch samen op soa’s testen?

Kan idd.

Als je vriend de waarheid heeft gesproken dan is de kans vrij klein dat hij een soa heeft. Maar zoals gezegd is, als hij zich laat testen weet je het zeker. Met de pil kan je in theorie niet zwanger raken, tenzij je het zelf verkeerd gebruikt, maar met condoom is het altijd veiliger. Ik vind dat als je het met wat meer risico wilt doen je wel moet instaan voor de eventuele gevolgen.

Doe allebei een soa test.