Kan hier een dun riempje bij?

Hoi, dames! :slightly_smiling_face:

Ik had in de zomer zo’n heel wijd jurkje gekocht, zoals deze hieronder, maar dan met een ander printje.

http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/looks/2011/Look_0009002_0.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]

Hij valt echt heel wijd en ik heb echt het gevoel dat het zwangerschapskleding is, hahaha.
Mijn vraag is dus of daar een dun riempje bij kan.

Oja, let trouwens op het linkerbeen van het model. Photoshop fail.

Kan best denk ik. Rood zal wel koel staan.

Dat weet ik niet. Dan zou je even een aanfoto moeten posten.

Ja!

Ik heb hem nu aan, gewoon los zegmaar :'D Zit lekker zo’n soepjurk. Maar ja met dun riempje rondom de heup en dan een beetje laten bloezen ziet er best leuk uit!

HAHA dat been.

Ik denk dat het best leuk zal staan!

Ik ga even een aanfoto maken. Uno momento. Wel met mijn mobiel, dus de kwaliteit zal niet geweldig zijn.

Lol, laat maar. Ik zie aan de foto’s dat zonder veel leuker is. Want tenzij ik dat riempje superstrak doe, lijk ik er heel dik in. :stuck_out_tongue:

Je kan ook zo’n brede riem met elastiek om je middel doen? maar dun riempje kan ook :wink:

Ik heb ook nog zo’n grijs/zwart jurkje. Ik doe er een zwarte tregging onder en met een brede riem in m’n taille. En dan met m’n zwarte Vans of rode Dr. Martens staat het juist heel leuk.
Misschien zou je eens zo’n tailleriem kunnen proberen??

ik denk het wel hoor, gewoon bredere riem ook wel

ik heb dat model ook gepast maar dan in een ander printje, maar ik vond hem idd ook te wijd/vormloos dus heb hem niet gekocht.
je kunt hem in ieder geval vorm geven met een dun riempje (zou ik doen) of een wat grotere riem. misschien leuk vestje? panty, leuke hakken en je bent klaar.

Een dun riempje hoeft ook niet perse laag te zitten… je kan 'm ook net iets onder je borsten doen. :slightly_smiling_face:

Ja, net onder je boezem zou ik leuk vinden!

Ja.

Bij een langer shirt vind ik een brede riem onder je borsten wel leuk. Dan flubbert de jurk ook niet zo snel vind ik. Maar eigenlijk denk ik dus dat een dun riempje er leuker bij staat, onder de borsten ook. Als hij niet blijft zitten dan maak je ene paar draadjes vast aan de jurk op de hoogte dat je de riem snap je?
Gewoon een draadje vast maken aan de jurk zodat de riem op zijn plek blijft. Kan het niet uitleggen haha

Ja