Kan het veranderen?

Hello girlss,
om een lang verhaal even kort te maken ( voor het gemak haha) zit het zo;
vorig jaar vond ik een jongen leuk, ik had het hem verteld, zijn antwoord was nogal vaag, en hij gaf me eigenlijk juist hoop.
daarna bleef het een beetje bij naar elkaar kijken etc. ik had daarna wat meer duidelijkheid gevraagd, en erkwam uit dat hij mij wel heel leuk vond maar niet echt op die manier omdat hij geen vriendin wilde.

nu zie ik hem binnekort weer, ik ben zelf nogal veranderd, kan het zijn dat het nog zou kunnen veranderen?(zijn gedachten)

xxx

Oh god, dit komt zo bekend voor.
Het zou kunnen, dat zeker. Maar het is best dat je toch je gedachten probeert te verzetten, want de kans is niet groot.

Dat zou best kunnen, maar ik zou er niet teveel op hopen. Beter laat je hem voor wat het is.

ligt eraan op welke manier je veranderd bent denk ik.
maar het kan altijd

haha, ook zoiets meegemaakt?

Ja hoor, al twee keer zelfs. De eerste bleef nadat hij me had afgewezen maar oogcontact met me houden en naar me kijken. De tweede had ik na een half jaar nog eens gezien en we zijn dan samen uitgegaan, maar was denk ik een beetje te enthousiast dan hij bedoelde door de drank. Waardoor ik dus ook helemaal in de war was.

Het is vaak zo dat jongens het wel leuk vinden te weten dat je hen zag zitten. Doet hun ego goed, dus gaan ze met je flirten. Maar dat betekent niet dat ze voor je vallen. Dus hoop er niet teveel op. Jij hebt het hem al gevraagd, dus als hij van gedachten verandert, zal hij het wel laten weten. Doet hij het niet? Pech voor hem.

wel ik hoop dat het kan veranderen :wink:

komt mij ook wel bekend voor… dus ik heb geen idee eigenlijk

Gevoelens kunnen altijd veranderen. Maar ga er nou maar niet van uit, want als je juist gaat hopen komt het des te harder aan.

ik zou er niet van uit gaan als ik jou was, dan kan het alleen maar tegenvallen als je dat wel doet.

ik zou het gewoon afwachten…

up voor jou dan maar =)

Wacht het gewoon af :slightly_smiling_face:.

idd

je zult het wel zien, elke jongen is anders (:

nog iemand zo iets meegemaakt?
x

mee eens