Kan het, of kan het niet?

Hai,

Ik ben 17 jaar, en heb nu een best serieuze scharrel, alleen hij’s 29… Vinden jullie dit kunnen?

ik vind hem te oud voor je,

ik wou zeggen, als jullie op een lijn zitten dan wel. maar dit is echt een te groot verschil, het verschil is 12 jaar. hij denkt vast al aan een gezin etc. en jij begint net (misschien al een paar jaar) met jongens. dus nee, ik vind het niet kunnen.

Nee ik vind dat dat niet kan. Ik hou zelf als limiet mijn broers leeftijd aan (21, of nouja, 4 jaar ouder dan ik dus). Een beetje speling kan best maar ik vind veel ouder niet kunnen omdat je gewoon niet op dezelfde golflengte zit als die knul.

Nee ik zelf vind het niet kunnen jullie zitten allebei in een andere fase

Tussen mijn zus en haar vriend zit ook 10 jaar.
Mijn zus was 15 en haar vriend 25 en zijn gelukkig :3?

ligt er toch aan wat jíj vind, hoe serieus het is, hoe kinderlijk hij is of volwassen jij bent

Niet echt, maar als jullie qua denken op één lijn zitten dan kan het, heel misschien, nog wel

Nee. Simpelweg omdat ik niet geloof dat een meisje van 17, die nog niet 100% weet wie ze is, wat ze wil en emotioneel nog lang niet volwassen is op een lijn kan zijn met iemand van 29, hoe onvolwassen of ‘jong van geest’ die man ook kan zijn.

Ik heb een soortgelijke relatie van dichtbij gezien en er komt niets goeds van. Het is daarnaast erg vreemd om te zien. De leeftijdskloof ik gewoon te groot, als jij wat ouder was, laten we zeggen 21+ en hij rond de 30 dan zou die kloof al minder zijn omdat je in je overgang van tiener naar jong volwassene nog veel moet leren.

Nee, dan zit je gewoon in een hele andere levensfase.

nee.

nee.

Nee, het verschil is te groot. De eerste maanden zal het goed voelen, maar daarna zul je merken dat het verschil te groot wordt en gaan jullie je alleen maar aan elkaar ergeren.

Ik vind het wel kunnen. Als jullie een beetje op 1 lijn zitten kan het makkelijk hoor :wink: Je kan het altijd proberen toch.

Trouwens en wat boeit het dat andere het niet vinden kunnen :’) Jij moet beslissen niet wij.

Ik vind het verschil van 12 jaar niet per definitie te groot…

maar wel aangezien jij net de pubertijd ontgroeid bent en hij al een volwassen jonge man is (te veel verschillen in jullie levensfase dus)

.

je moet het zelf weten, als het goed voelt moet je het doen,
alhoewel ik het wel raar vind om te denken dat hij al 12 was terwijl jij nog niet eens geboren was