kan het niet vergeten!

heeeey iedereen sorry als dit een zever verhaal is maar ik heb echt hulp nodig :flushed:!
dus even vooraf:ik ben 13 en zit in het tweede middelbaar… er is een jongen waarmee ik vorig jaar in de klas zat en ik had echt een hekel aan hem ik kon hem niet uitstaan! maar dit schooljaar in september zat hij weer in mijn klas, ik keek niet naar hem om tot we meer en meer elkaar begonnen te plagen en allebij deden zoals kleuters en lieten blijken dat we elkaar haaten. toen we op een dag op excursie waren zat hij de hele tijd mij te porren met zijn vinger dus pakte ik zijn hand vast en zei dat ie moest stoppen en onze gezichten werden vuurrood, op dat moment had ik het gevoel dat ik hem eigenlijk heeel leuk vond… even geleden zat hij voor me in de klas en hij plaagde me toen nog meer, maar zat ook wel altijd met me te praten, toen had ik het gevoel dat IK VERLIEFD OP HEM WAS! op een keer moesten we samen werken en toen deden we heel lief en begonnen we allebij te blozen(hij zat tegenover mij) opeens voelde ik zijn voet tussen mijn benen naar die ‘ene plek’ het was zo een leuk gevoel dat ik niet wist hoe te reageren dus liet ik hem even doen en klopte zijn been toen weg… nu ben ik echt smoorverliefd maar hij heeft sinds twee weken en vriendin maar tog doet hij nog heel lief tegen mij en hij staart ook vaak… zou hij misschien mij nog leuk vinden of iets meer? of kan ik hem beter uit mij hood zetten? ik weet het gewoon niet meer! help aub! sorry voor dat lang stom verhaal…

ja sorry :flushed:

1. Dit slaat al helemaal nergens op, jullie zijn pas 13 en waarom doet hij dat überhaupt bij jou.
  2. Hij heeft een vriendin

Of te wel; zet hem gewoon uit je hoofd. Die jongen lijkt me niet te vertrouwen als hij zulke dingen doet.

wij hadden niets ofzo he (en hij is 14)
het kan ook dat hij voor de grap dat gedoe heeft gedaan ik weet het niet…

Naja, dan is hij 14, dan slaat het nog nergens op. En waarom zou hij voor de grap daar bij jou gaan zitten? :’). En dat jullie niets hebben/hadden maakt het nog raarder dat hij zulke dingen doet vind ik.

Verwarrend allemaal.
Hij heeft nu een vriendin, dus jij bent helaas geen optie voor hem.
Neem afstand van hem en doe leuke dingen met vriendinnen.

tja misschien is dat het beste maar hij blijft gewoon in mijn hoofd zitten…

oke heel vaag allemaal. punt 1: hij is veel te jong om zo aan je te zitten. punt 2: neem idd afstand, hij heeft een vriendin dus dan moet je dr van afblijven… hoe moeilijk t ook is.

Dan moet je ervoor zorgen dat je minder met hem praat en hem een beetje probeert te ontwijken. Of je doet het niet, maar dan weet je zeker dat hij in je hoofd blijft zitten.

Dit is makkelijk om te lezen hoor. Maar oke, ik zou hem laten gaan. Hij is bezet.