Kan het meer worden?

Dus… Ik ben een meisje van 19 en heb ongeveer twee weken geleden een date gehad met een jongen die ook 19 is. Ik heb hem leren kennen via een datingapp. Hij is van Aziatische afkomst en al een tijdje in België. Hij heeft het voorstel gedaan voor de ontmoeting na een tijdje. Hij is heel lief en hij gedroeg zich ook als een echte gentleman tijdens de date. Nu enkele weken later pratenwe nog met elkaar, maar ook zo veel niet. Niet elke dag en op onregelmatige tijdstippen. Ik weet eigenlijk niet of er ooit nog een volgende afspraak komt… Ik weet dat ik niet mag hopen dat een ander mijn eenzaamheid zal opvullen, maar stiekem hoop il daar keihard op. Enerzijds heb ik het gevoel dat dit niets wordt en anderzijds twijfel ik omdat hij echt wel beweert mij graag te hebben… Maar ik voel me telkens zo slecht als hij al even niks meer heeft gestuurd, zelf stuur ik ook soms als eerste, maar dan heb ik het gevoel dat hij soms snel het gesprek wil afronden. Hij reageert wel altijd meteen en is héél vaak op facebook, ook liket hij meteen alles wat ik post en reageert hij altijd als eerste… Wat denken jullie? Heeft dit een kans op slagen of zal dit niet goed aflopen? Ik wil niet weer gekwetst worden…

je kan het toch gewoon vragen?

Ik zou het gewoon vragen, dan heb je in ieder geval duidelijkheid

Hoeveel topics begin je niet wel over dit onderwerp? :’)