kan het kwaad?

oke ik heb een vraagje misschien is het een stomme vraag maar dat maakt me even helemaal niks uit. Nou een jongen heeft mij eerst KEI hard tegen mijn borst aangeslagen en jullie weten natuurlijk wel dat dat zeer doet. Maar het ging ZOOOO hard ik werd gewoon misselijk niet normaal. Nu vroeg ik me af zou het kwaad kunnen? bijvoorbeeld voor de groei ofzo ik weet niet? en trouwens hij gaf geen verklaring waarom hij het deed hij vond het “leuk” :face_with_raised_eyebrow:

alvast bedankt (:

up?

Ik denk het niet, maar doet het nu nog steeds pijn of is het nog gevoelig? Want dan kan je altijd eventjes je huisarts opbellen of langsgaan als je het niet helemaal vertrouwt…

ik zou die jongen echt keihard teruggeschopt tussen z’n benen hebben, slaat helemaal nergens op dat ie dit zomaar doet :S

idd wat Cedrinn zegt.
slaat trouwens nergens op dat hij dat zomaar doet.

idd

ik vind het geen stomme vraag hoor. zou ik ook willen weten als zo’n ASSHOLE dat bij mij zou doen

nee, het kan denk ik geen kwaat voor de groei van je borsten. dat is helemaal genetisch bepaalt en dat soort dingen.
maar als het nog steeds pijn doet zou ik wel even langs de dokter gaan, want ik weet niet of je je borst kan kneuzen ofzo, of mischien is er wel iets anders mis.
maar voor de groei maakt het niks uit

ja het is nou al een tijd geleden maar het lijkt wel of ik er nu weer last van heb… ja idd maar op dat moment durfde ik dat niet ofzo denk ik :astonished: had ik wel moeten doen idd

iig heeel erg bedankt voor de reacties, ben ik weer een beetje gerustgesteld (:

xxxx

Misschien is het wel een spier ofzo die gekneusd is en dat als je beweegt dat voelt. Je hebt daar toch spieren? XD
Volgende keer sla je terug :slightly_smiling_face: