Kan hem niet vergeten..

Help!

Het is nu 3 weken uit met mijn ex (vind het nog steeds moeilijk om dat te zeggen) waar ik 6 weken mee heb gehad. Maar ik kan hem maar niet vergeten en ik krijg het niet uit mijn hoofd dat het ooit nog goed komt. Hij heeft mij gedumpt per sms met de reden dat wij allebei te weinig tijd hebben en te ver uit elkaar wonen. Ik vind dat een hele slappe smoes en al helemaal omdat het ook nog eens per sms ging. Maar ik zou toch niks liever willen dan hem terug willen. Mijn hoofd zegt dat ik door moet gaan en gewoon lol moet maken enzo en dat hij niet eerlijk is geweest (ik moest het gewoon uit hem trekken om te horen wat hem nou dwars zat en toen heeft hij het uiteindelijk uitgemaakt). Als hij me echt leuk had gevonden had hij wel tijd voor me gemaakt denk ik dan. Maar mijn hart vind hem nog steeds geweldig. Het was de eerste jongen op wie ik echt helemaal verliefd was (en nog steeds wel ben) en mijn eerste echte vriendje. 6 weken is maar kort, maar lang genoeg voor mij om helemaal gek op hem te zijn. Ik denk dat als ik hem ooit tegen kom ik het heel moeilijk ga krijgen. Gelukkig wonen we best ver uit elkaar en is het bijna onmogelijk om elkaar tegen te komen zonder dat je weet dat die kans er is. Ik heb wel vaker op het punt gestaan hem te smssen of bellen en hem te smeken om me terug te nemen (Voornamelijk als ik veel gedronken heb) maar gelukkig heb ik altijd mezelf daarvan kunnen weerhouden.
Wat moet ik nu? Ik ben echt gek op hem, nog steeds. Maar het blijft dat we weinig tijd hebben en ver uit elkaar wonen. En als ik nog een beetje eer aan mijzelf wil houden moet ik hem niet terug nemen, niet nadat het op deze manier is uitgegaan. Ik weet het echt niet meer…

Ik snap je gevoel…
en dat hij je via sms gedumpt heeft is wel echt erg he!
wat je zelf eigenlijk ook wel n beetje zegt dat het 'n slappe smoes is,
ik vind dat je gewoon dooor moet gaan, ook al is het moeilijk,
aangezien ik lees dat je helemaal gek op 'm bent…
sorry dit wou je vast niet horen, maar ik denk persoonlijk dat het beter is om verder te gaan met je leven…

Dankjewel!

Nee vind het op zich niet fijn om te horen, maar ik hoor het wel graag eigenlijk. Hij is nog rotter: hij was de hele dag bij mij en savonds heeft hij me per sms gedumpt. En die middag heb ik ook gewoon met hem gezoend. Dus dat maakt het eigenlijk nog veel erger…

Je moet een keer een heel goed gesprek hebben, bel hem en vraag om een laatste afspraak. Daarna moeten jullie gewoon verder met je leven.

jongens zijn soms gewoon dikke klootzakken, dat zegt elk meisje wel 'ns (:
en nu doet je dat veel pijn, maar op een dag kom je iemand tegen waardoor je hem compleet vergeet, geloof me maar!
het is het einde van de wereld niet, en iemand die het via sms uitmaakt, is het al helemáál niet waard om je treurig over te voelen…
kijk om je heen, duizenden leuke jongens! 'tkomt wel goed!

ik heb precies het zelfde ook 6 weken, eerste vriendje, uitgemaakt via telefoon/msn… En nu zie ik hem elke dag nog op school en doet HIJ of hij mij niet kent. En hij wou vrienden blijven? juist…

Ik kan je alleen aanraden om met hem in real life te praten, dat lucht echt op… Ookal zul je hem en jullie tijd samen dan nog steeds missen. Maarja, dan weet je iniedergeval wel wat je eraan hebt zegmaar.
Het is gisteren uitgegaan met mijn vriend, na 2 uur lang praten, en ik voel me er ook behoorlijk kut over. Maarja, ik kan er niks aan doen helaas…

hij is je niet waard, bij dat stukje dat hij het via de sms heeft uitgemaakt makt dat al duidelijk, en gwn door gaan met je leven, schrijf anders een lijst met nadelen van hem op, hang hem bij je bed, en iedere keer dat wkkr word kijk ja naar die nadelen lijst

suc6

ow schat, ik zeg je een ding: vergeten deze boy!

[fgcolor=#D9792B]Zoek afleiding , en wacht af.
Als jij voldoende afleiding krijgt, en een beetje verder kijkt, zou je ver moeten komen. Deze jongen heeft de guts om je recht in je gezicht te vertellen dat hij niet verder wil, dan heeft hij vast ook niet de ballen om echt van je te houden. Laat hem vliegen.

If you love him, let him go. If he loves you, he’ll come back[/fgcolor]

Zoiets duurt ook langer dan 3 weken
Bij mij duurde het in totaal 1 jaar en die jongen en ik hadden niet eens wat
Je kan er niks aan doen

Tips die wel echt werken:

• Ontloop hem zoveel je kan
  • Verwijder hem van msn en uit je telefoon
  • Zoek afleiding in werk (dat kan zowel schoolwerk zijn als een nieuwe baan)

Ik heb op dit moment precies hetzelfde, en ik voel me er heel kut over. Helaas heb ik ook nog het probleem dat het nu ineens echt heel anders is tussen ons, ik ben zegmaar ‘lucht’ voor hem. Kan dus ook niet even normaal met hem gaan praten, wat voor jou nog wel de optie is. Heel veel sterkte!

wat de rest zegt. (: afleiding zoeken & probeer hem eerst even uit je hoofd te zetten.
geen contact.
het is beter als je later vraagt waarom precies, nu is het misschien nog te vers ofzo. ;4