Halloo iedereen,
Het is nogal een lang verhaal, dus voel je vrij om alles wat niet vetgedrukt is te skippen, dat is toch niet belangrijk. Wilde vooral m’n verhaal kwijt.
Aan het begin van dit jaar was er een jongen die heel vaak naar me staarde. Ik heb wel vaker dat jongens kijken, maar hij deed het veel opvallender. Ik dacht dat het aan mij lag, want hij is zo’n jongen die er heel zelfverzekerd bij loopt en ik kon me niet voorstellen dat hij echt naar míj keek, totdat mijn vriendinnen er ook wat van zeiden, zonder dat ik hen erover had verteld of zo. Ik voegde hem toe op facebook en we raakten aan de praat, vervolgens voegden we elkaar toe op app. Onze gesprekken waren niet bijzonder leuk, en op een dag deed hij heel kortaf en praatten we vervolgens een paar weken niet meer. In die tijd kreeg ik ook te horen dat hij een player was, dus ik kon hem op zich wel makkelijk vergeten, al dacht ik nog wel regelmatig aan hem. Op een dag zag hij me weer voor het eerst op school sinds een lange tijd(hij was een lange tijd weggeweest, dus had hem al sinds voor onze eerste gesprekken niet meer gezien) en begon hij weer tegen me te praten. Hij deed echt heel veel moeite ineens en deed leuk en lief en wilde met me afspreken dus we zouden afspreken, hadden er zelfs een dag voor. Ik deed nauwelijks moeite, vooral om mezelf te beschermen. Tijdens ons zoveelste gesprek kreeg ik via via te horen dat hij een paar weken eerder tegen een vriend op app had ontkent dat hij met me had gepraat en dat ik echt niet knap was. Ik confronteerde hem er natuurlijk mee en zei dat als hij er zo over dacht ik niet snapte wrm hij nog met me praatte. Hij zei dat hij denk dat hij dat zei omdat hij toen toen nog dacht ik iemand anders was(??!). Ik zei toen maar gelijk dat ik had gehoord dat hij een player was, en hij was helemaal verbaasd en vond het nogal kut dat ík zo over hem dacht. Ik was nog steeds achterdochtig, niet door zijn gedrag, maar gewoon door het feit dat ik dit te horen had gekregen. Ik liet het allemaal nog maar van zijn kant komen. Hij deed lief en leuk en begon telkens het gesprek. Na bijna 2 weken de gesprekken van zijn kant te laten komen dacht ik laat ik het gesprek deze keer maar eens beginnen, want hij deed zoveel moeite en hij kwam ook niet als een player over, en dat was gewoon een leuk gesprek met geflirt enzo maar de volgende dag begon hij het ineens niet meer(wat hij die andere 2 weken dus wel steeds had gedaan). Dus begon ik het, maar hij deed niet echt moeite om het gesprek op gang te houden. Hij reageerde op zich wel leuk, maar hij zei gewoon van die dingen waar je moeilijk op kunt reageren, soms kwam het zelfs voor dat hij steeds smileys op mijn smileys reageerde totdat ik het stopte. Toen deed ik op het laatst even bot en reageerde niet meer op het laatste wat hij zei(was geen vraag hoor). Ik wist namelijk dat ik het moest afkappen, want als hij dan een player was wilde ik liever dat ik het stopte dan hij. We hebben nu ook al bijna een week niet meer gepraat, en ik heb hem ook niet meer op school gezien. Een gesprek beginnen is geen optie, want ik moet hem juist gaan vergeten. Daar zit dus ook mijn probleem.
[b]Ik denk 24/7 aan hem, heb geen eetlust meer en kan me nergens op concentreren omdat ik steeds aan hem denk en wegdroom. Slaat natuurlijk nergens op, aangezien we elkaar nauwelijks kennen, maar het is nu eenmaal zo. Stiekem hoop ik ook dat het echt maar onzin is dat hij een player is en hij wel gwn met me wil praten, maar aan de andere kant zou ik niet weten wrm iemand dat zomaar over hem zou verzinnen en vind ik het raar dat hij van de ene op de andere dag minder enthousiast deed.
Wat moet ik doen om hem te vergeten? Ik kijk telkens naar z’n laatst gezien en ik kan nergens anders meer aan denken. Ik vind hem zo leuk, en ik kan er niks mee doen. Op andere jongens focussen is geen optie, want ik ken geen leuke jongens. Daarnaast kan ik me niet voorstellen dat er ergens een leukere jongen voor me rondloopt dan de jongen in kwestie, terwijl ik weet dat hij waarschijnlijk gewoon met gevoelens speelt, idk. Wil hier heel graag vanaf komen, want ik wil hem niet leuk vinden, aangezien dit toch nooit wat wordt. Hij wil vast niks serieus.
Sorry voor het lange verhaal…[/b]