Kan hem niet vergeten.

hee. ik ben een 13jarig meisje en zo lang als ik me kan herinneren ben ik verliefd op een vriend van mijn broer… hij kwam vroeger vaak bij ons thuis en at en logeerde ook vaak bij ons. hij komt niet vaak bij ons meer omdat hij het te druk heeft met uitgaan en feestjes enzo… hij is namelijk al 16 (!) en ik schaam me er kapot voor. maar je ziet niet aan hem dat hij zo oud is. hij heeft nog maar een keer een vriendin gehad en dat was in groep acht. hij heeft overigens ook geen whatssap. kortom, hij is helemaal nog niet bezig met meisjes… (hij lijkt nu wel heel nerderig, maar dat is ie ECHT NIET haha) mijn beste vriendin is zijn nichtje. dus als ik met haar ben, hebben we het altijd over hem. en hij weet ook al zijn geheimen en wat hij leuk vind aan meisjes. ik probeer echt alles, echt alles om voor hem in beeld te zijn. maar hij ziet me niet staan… ik heb een paar keer vriendjes gehad (wat echt heeel grote fouten van mij waren). eigenlijk had ik deze vriendjes alleenmaar om hem (vriend van mn broer :p) te vergeten. maar het lukt me gewoon niet… altijd zie ik hem lopen krijg ik een gevoel van binnen dat er gewoon niet meer uit wilt… wat moet ik doen… :frowning_face:

veel liefs, emilia

(sorry als deze topic al vaker is gemaakt, ik voel me hopeloos hihi)

Je bent 13… Leef je leven en geniet! Dit komt allemaal later wel.

Wat moet ik dan doen als ik hem tegen kom? xx

Normaal zou ik zeggen. Ik geloof niet dat het iets gaat worden, dus ik zou zeggen: laat het los en kijk naar de andere leuke dingen in het leven. Met je vriendinnen shoppen ofzo…

Ik snap dat het vervelend is, maar stop niet teveel tijd in hem. Ga leuke dingen doen met vriend(inn)en, zoek afleiding etc.
Dat is beter voor jou en voor hem. Jij vermaakt je, gaat door met je leven etc. (je bent 13, genoeg tijd om een nieuwe crush te vinden), en hij heeft jou niet zo achter zijn kont aan.

Dit herken ik zoo erg. Ik ben stapelverliefd geweest op vrienden van m’n broer/broers van m’n beste vriendin. Ze zijn ouder en daarom voor een 13-jarig meisje meteen een stuk aantrekkelijker. Geniet gewoon van de kriebels, van het verliefde gevoel, van die hartkloppingen als je hem ziet. Ik moet nog steeds glimlachen als ik mijn dagboek herlees en zie staan ‘VANDAAG STOND HIJ WEER AAN DE BUSHALTE!!!’
Tot je iemand tegenkomt waar het echt mee werkt en je die jongens gewoon in één klap vergeet. Geloof me, dat gebeurt wel.

dankje wel allemaal xxx