Kan Hem Niet Laten Gaan

Ik wilde eerst geen account aanmaken, omdat ik niet zielig wil overkomen voor mijn leeftijd (24).
Maar besluit dit toch te doen en mijn hart te luchten.

Ik ben namelijk smoor verliefd op een jongen (23), maar ik kan helaas niet met hem samen zijn.
Het is een erg ingewikkelde situatie, ik kan er wel uren lang over praten maar besluit dat toch niet te doen om jullie tijd te besparen.
Het is een pijnlijke situatie, heb er veel om moeten huilen de afgelopen dagen en vooral met kerst.
Dit omdat ik weet dat we heel goed bij elkaar passen, in ieder aspect van ons leven. Hij is voor mij echt een ander type jongen, dan anderen waar ik in het verleden een relatie mee heb gehad.
Hij durft ook dingen met mij te delen die erg privé zijn, dus die connectie is er ook want we vertrouwen elkaar heel veel.
Helaas kan ik niet bij hem zijn, helaas kan ik niet met hem in een relatie zitten.

Ik wil hem laten gaan, maar dat lukt gewoon niet.
Het doet me heel veel pijn. Ik heb dan letterlijk een zwaar gevoel.
Ik type dit nu ook met tranen in m’n ogen en probeer niet te huilen.
Hoe kan ik hem het beste uit mijn hoofd zetten?
Bedankt alvast voor de reacties en Kusjes van mij.

Ja, dat is heel lastig. Het antwoord blijft tijd geven denk ik, en hem verrmijden. Ik weet niet waar je hem van kent, maar verwijder alles van hem of stop het weg in een doos waar je niet makkelijk bij komt. En afleiding zoeken.

Kerst was sowieso wel moeilijk dan hoor, denk oudejaarsavond dan ook wel, want dan wil je graag met de mensen die je lief hebt zijn. Sterkte!

1 like

Hey Fenne,

Ik snap je probleem precies er was ooit een guy waar ik zo gek op was, maar wij konden ook niet samen zijn… achteraf maar goed ook. Dit is nu een halfjaar geleden dat ik hem voor het laatst zag, inmiddels heb ik een geweldig lieve en leuke vriend , maar er zijn nog wel is n momenten dat ik aan die guy denk. Overigens ik ben ook 24 en kom al 10 jaar op girlscene, schaam je niet . Dit is juist een fijne plek om je hart te luchten!

Mijn tip voor jou, verbreek het contact . Je zult zien hoe minder aandacht je aan iets geeft en hoe meer je jezelf afleid hoe makkelijker je hem los kan laten. Je kan zulke personen vaak nooit helemaal vergeten maar dat is oke. Je mag aan de fijne momenten samen herinneren, en je zult merken dat met de tijd , je minder emotioneel zult zijn. Kies voor je eigen geluk girl be happy <3