Ik was een tijdje terug best wel gebruikt en voorgelogen door een jongen, achteraf heb ik het daar ook echt moeilijk mee gehad ook vooral omdat dat mijn eerste was.
Nu had ik een andere jongen leren kennen, en op een avond (het was toen net over met die andere jongen) hebben we ook seks gehad wat wel heel fijn was.
Ik deed het toen vooral om me beter te voelen en ik was ook denk ik wel wat losser doordat ik drank op had.
We vinden elkaar wel leuk alleen het kan nu niks worden omdat hij ook nog niet over zijn ex heen is.
Maar als we uitgingen zoenden we wel vaak en we smssen ook wel regelmatig.
Gisternacht waren we s nachts aan het smssen en toen vroeg hij of hij mocht blijven slapen, dus ik twijfelde eerst wel maar hem achteraf toch maar laten komen.
Maar hij wist dat er wat aan de hand was en wilde daarom geen seks hebben omdat ik twijfelde en hij zei ja als je twijfelt moet je het niet doen…
Omdat ik wilde bewijzen aan mezelf dat ik over die ander heen ben, heb ik heb (heel slecht i know) overgehaald.
Ik was er gewoon niet met mijn hoofd bij, was totaal niet ontspannen en ik was gewoon slecht!
Hij probeerde van alles om me te laten ontspannen, maar het lukte niet en hij was echt onwijs lief voor me.
Zelfs toen hij me masseerde kon ik me niet ontspannen en kietelde alles…
Ik heb achteraf nog wel tegen hem gezegt dat hij idd gelijk had met dat we geen seks moesten hebben…
Hij zei dat ik gewoon tijd moest nemen omdat ik mijn vertrouwen in jongens kwijt ben.
Maar nu denkt ie vast dat ik heel slecht ben in bed (terwijl dat normaal niet zo is) en dat vind ik kut.
Maar gister overdag toen ik erover na had gedacht leek het alsof ik hem ineens niet meer leuk vond ofzo… Maar vandaag wil ik hem wel weer graag zien…
Dus vind ik hem nou leuk of niet?
En kan ik nu helemaal geen seks hebben? en wanneer weet ik of het wel weer kan?