Kan een relatie als je heel erg verschilt,

Heeeiii allemaal

Ik ben nu een jongen soort aan het “zien” (wel $ex maar niet zo diepgaand) nu hebben we wel al de hele vakantie (6weken) contact gehad en had hij me uitgenodigd om uit eten te gaan (voor mij best big step ofzo)
Maar ik wil hem niet teleurstellen straks dat hij denkt dat we al veel meer kunnen zijn. Hij is lastig te peilen. Maar ik weet het zelf ook niet…

We zijn namelijk heel verschillend, ander milieu, stijl en hoe we in het leven staan
Hij komt bij mij beetje over als een zuipende kakker en niet heel diepgaand maar ik hou juist van diepe gesprekken en ik geen basic chick ofzo

Hoe kijken jullie op relaties met twee hele verschillende personen? Hebben jullie zelf gehad of gezien bij vrienden?

En ik raak heel erg in paniek van het idee dat het meer kan zijn. Mijn hoofd zegt steeds “nee” maar stiekem ben ik heel benieuwd… vandaar dit bericht… xx

Hey ik begrijp je helemaal! Toen ik 16 was heb ik 1,5 jaar met een jongen gelopen en we verschilde heel erg van muziek stijl tot aan communicatie.
Later merkte ik dat en ik begon eraan te irriteren dus het heeft bij mij geen stand gehouden.
Dit wilt natuurlijk niet zeggen dat het altijd mis gaat het kan ook goed gaan, alleen moet je het zelf ook echt willen en als je gevoel al zegt we verschillen te veel moet je ook nadenken over de toekomst zie jij dat met hem? Of krijg je er al hoofdpijn van als je erover denkt?