Kan een moderator dit topic verwijderen?

• Kan een moderator dit topic verwijderen?

Nee zo ben ik niet maar als jij en je vriendin er nou gelukkig van worden?

Snap het probleem niet helemaal, als jij ergens een groot fan van bent is dat toch helemaal niet erg?

-

Tja waarom niet? Het is duidelijk een groot deel van jouw leven maar je vader snapt dat niet zo goed. Als jij je verhaal doet, snapt hij het vast ook beter.

Het is helemaal niet raar om daar fan van te zijn. Als ik vroeger als kind naar tarzan had gekeken wou ik ook de meisjes tarzan zijn, of winxclub je snapt het wel denk ik.

Nah ik vind het niet raar hoor. Trek je maar niks aan van wat anderen zeggen.

Ach, zo raar is dat echt niet hoor. Zolang jij je er goed bij voelt, is het prima toch?

Ik zag laatst een documentaire over een vrouw die een relatie heeft met de berlijnse muur. Dat wordt door velen als gek gezien, maar denk er eens over na. Die vrouw is er gelukkig mee, ze doet er niemand kaad mee, so what? Nee het is geen stereotype, maar hallo we leven in 2014.
Mn punt is, als jij en je vriendin extreem fan zijn, geniet er gewoon van! En wat je vader zegt is zijn mening, prima, jij ervaart dat anders, ieder zn ding. Er zijn altijd wel mensen die het raar vinden, daar ontkom je nooit aan. En je moet maar denken, ook die mensen hebben iets “raars”. Niemand leeft het leventje zoals die als perfect werd gezien in de jaren 20.

Fuuuuck that, als jij er blij van wordt, doe je dat toch gewoon. Dat andere mensen je ‘raar’ vinden is hun probleem.

Uhm er zijn volwassen vrouwen die fan zijn van fcking Hello Kitty xD. Nee je bent echt niet raar en het is een ontzettend leuke boeken/film serie dus snap datje fan bent! Wat dacht je van al die meisjes die team Jacob/Team Edward zijn? Haha. Wat betreft je vaders’ stelling vind ik wel raar. Waarom zou je wel fan mogen zijn van zangers en niet van boeken?

wat jouw vader betreft, is jouw liefde voor iets in dezelfde genre.
wat die 2 gemeen hebben is gewoon dat het populair is, mainstream.
zoiets is typisch van jonge meiden dat ze gewoon fan zijn van alles dat populair is op dat moment. misschien ‘raar’ dat je meer naar boeken grijpt dan naar je muziekspeler maar wat maakt dat uit :stuck_out_tongue:
vind het beter dat je wat leest :slightly_smiling_face:

Ach als jullie dat leuk vinden moeten jullie dat gewoon maar doen.

Ik vind het wel een beetje vreemd.

Ik denk dat niemand kan oordelen over iemand anders dat die gene ‘raar’ is. Jij moet doen wat jij leuk vind en zolang jij jezelf of anderen er niet mee schaad, zie ik ook niet in waarom niet.

Ik had tot een jaar of 11 dagelijks interactie met mijn onzichtbare vrienden, dus dit valt nog wel mee op de schaal van raar.

Kan een moderator dit topic sluiten?

Ik denk meer dat hij het feit dat jij ongelofelijk gek bent over een fictief verhaal, de characters zijn namelijk niet echt en niet over “bestaande” bandleden/mensen "aoart"vindt (excuses als het eer een beetje lomp klinkt). Jij wilt duidelijk jouw punt duidelijk maken; waarom niet dan? Succes meid! :'D

Maar dat kan komen omdat ik nooit een gillende fan ergens van ben geweest