kan een meisje ook romantisch doen met kaarsen etc?

nou, jongens doen meestal altijd romantisch,
maar als een jongen dat nou niet is
of je wil 1e stap zetten zodat hij ook wel is doet
maar meestal doet jongen altijd romantisch
hoe denken jullie erover als een meisje aan komt
zetten met hartjes van kaarzen etc?

Tuurlijk kunnen meisjes dat ook doen!

Eh, ik geloof dat meisje over het algemeen romantischer zijn dan jongens hoor. Meisjes WILLEN dat jongens romantisch zijn. :slightly_smiling_face: Dus waarom zou dat niet kunnen? Leuk toch? :grinning:

hmm ja oke, ma ziet er zo dom uit denk ik.
altijd doet een jongen dat, en dan nu opeens dit
ik vind maar raar.
als veel gewoon zeggen doen, denk ik dat
ik het maar is ga proberen.

ik vind het (als ik heel eerlijk ben? ja dat ben ik XD) maar helemaal niks als een meisje dat doet:P het lijkt me vet ongemakkelijk…
maar als jou het leuk lijkt, en je vriendje ook, wat houdt je tegen? (mijn mening niet hopelijk :stuck_out_tongue:) moet je wel beetje type vriendje voor hebben…

Ja, 't kan wel.
Alleen denk niet dat een jongen er erg happy van word, van kaarsjes enzo,
ligt natuurlijk aan de jongen, maar zo zijn jongens denk ik nu eenmaal :stuck_out_tongue:

weetjewat, ik doe het niet haha.
hij is zo type, van volwassen
en toch veel ouwehoeren
maar soms ook serieus
enzo, dus ik doe maar niet, denk ik

Dan doe je het niet, als het niet je ding is, moet je je ook niet zo gaan gedragen.

tuurlijk kan een meisje dat wel doen…
ligt natuurlijk wel een beetje aan hoe je vriend is…
maar veel jongens waarderen dat wel hoor
niet teveel over nadenken maar gewoon doen
kan ie teminste nooit zegge dat jij niet romantisch bent

Ik snap niet wat je precies bedoelt, maar volgens mij maakt het een jongen niet veel uit of er een kaarsje in de kamer aanstaat of niet.

Ik vind kaarsjes gezellig, en als een jongen dat niet aanstaat, jammer dan U__U

Ik ben van mezelf niet zo romantisch ben ik bang.

Ik heb het 2x gedaan.
Toen we een maand hadden een paar kaarsjes en lekkere snoepjes ( waar hij onmiddelijk op afvloog) & een kado
En toen we een half jaar gingen in zijn kamer echt heel veel kaarsjes & op zijn bed rozenblaadjes & weer die snoepjes + kado =)
Naja mijn liefje houd er wel van.

jahoor waarom niet?

ik heb dat ook is gedaan:)

Toen ik en mijn vriend elkaar 3 maanden kende, had ik mijn hele kamer versiert met kaarsen. Alleen, de helft was uit zeg maar. Maar mijn vriend was er heel blij mee en vond het ontzettend lief. Alleen, hij is niet zo aangelegd, ik denk over het algemeen dat meisjes romantischer zijn dan jongens… een romantische jongen is wéér te klef vind ik.

helemaal waar. ik hou juist wel van ee beetje een ‘stoere’ jongen die zich niet snel laat kennen. En áls die dan is iets liefs doet, is dat alleen maar liever dan van een jongen die toch al 1000 x per dag smst hoeveel hij van je houdt etc.

ot: ja natuurlijk kan een meisje ook romantisch zijn :slightly_smiling_face:

Idd, mijn vriend komt niet ineens uitzichzelf met een kado, is opzich wel jammer ja als ik jarig ben, maar bijv. tussendoor. En als je ineens wat krijgt, is het meer een verassing dan dat je elke week iets krijgt. Zijn smsjes zijn daarin tegen wel klef, met op het eind: ‘‘Hou super veel van jou’’ maar wel lief <3 bewijst dat het toch helemaal goed zit

eerlijk gezegd komen romantische jongens niet zo veel voor vind ik…En ik vind tè romantische jongens echt soft.

Maar als jij romantisch wil zijn moet je eerst bepalen wat voor jongen hij is. Sommige jongens vinden echte romantiek belachelijk en zouden rozen/kaarsen/hartjes etc maar vaag vinden.

Mijn vriend heeft al kaarsjes gekocht voor onze aankomende date (lekker film kijken bij hem op bed). Dus hij neemt zelf het initiatief.
Hij is echt geen softie hoor, hij basketbalt en doet aan klimmen en wildwatersporten enzo. Maar wel heeeeel lief.

Kreeg vandaag al m’n verjaardagskaartje van hem, ben morgen jarig. Té lief gewoon :smiling_face_with_three_hearts:

Als ik kaarsjes aan doe vind me vriendje dat geweldig hoor! Hij vind het super als hij na een lange werkdag thuis komt, gaat douchen en komt onder de douch weg dat het gezellig is aangekleed met kaarsen!