Kan een man 'verstopt' zitten waardoor hij niet klaarkomt

-

Wut, te lang? 1 week… Ik weet ook niet of het kan, maar het klinkt raar…

haahah, dat kan echt niet hij moet toch ook plassen
dat gaat door dezelfde buis

^dit ja :’)

-

Je vriend maakt een flauw grapje haha.

Het is wel zo dat als je het een tijdje niet gedaan hebt, het dan langer duurt (voor mannen). Dus misschien duurde het daarom zo lang, maar verstopt zat hij niet hoor haha!

Goh…‘verstopt zitten’ kan niet echt. En hoe je reageert op een week zonder seks is bij iedereen anders. De ene komt juist enorm snel klaar en bij de andere duurt het uren. Komt wel goed.

Als mannen een tijdje niet zijn klaargekomen, komen ze juist veel sneller klaar als ze weer masturberen / seks hebben. Ook bijvoorbeeld veel mannen (jongens) die voor het eerst seks hebben, bij hen is de druk zo hoog dat ze binnen enkele seconden al klaar komen. Van mannen die moeilijker klaarkomen door een tijdje geen orgasme te hebben gehad, heb ik nog nooit gehoord.

Het lijkt me daarom overduidelijk een grapje, om terug te komen op de vraag van de topicstarter.

Ik had een keer gelezen dat als jongens zich erg hard aftrekken ze dan minder gevoelig zijn en het heel lang duurt tot ze klaar komen.

Ik vind hem wel droog :stuck_out_tongue:
Als een man een week niet klaargekomen is, duurt het normaal gesproken nooit 2,5. Kan wel, maar dan zit er iets niet goed.

Als hij lang niet is klaargekomen en heeft dan weer seks komt hij sneller klaar! Als het te lang duurde bij jou herft hij “denk ik” (waarscheinlijk) voor jullie date zichzelf afgetrokke!! Als je namelijk net gekomen bent, duurt het daarna langer! Als hij langniet gekomen is komt hij juist heel snel!!

Misschien had hij onbewust last van stress of spanning?