Kan door werk niet mee op vakantie voor de tweede keer!

Hallo allemaal,
Ik wil hier een beetje me frustratie kwijtraken. Ik werk best wel hard als cassiere en ik ben nu 2 maanden daar te werk. Me pa had met me vorige werk geregeld dat ik als verrassing 1 weekje naar Frankwijk zou gaan met me zusje. Leuk en alles met eigen zwembad. Omdat me pa bijna nooit thuis is wist hij ook niet dat ik al daar niet meer werk. & niet dat iemand me er iets van vertelt tot een paar dagen ervoor me pa belde. Heb alles gedaan toen om vervanging te regelen en dat is helaas niet gelukt. Nu twee weken later gaat me broer naar Vianden met mij en me zus. Nou ik was dolblij als nog een vakantie na al het harde werk. Maar nu zie ik dat ik op zaterdag moet werken terwijl ik dan in Vianden hoor te zitten. Ik kan geen vervanging regelen en me zusje wil de week erop in het weekend terwijl ze niks te doen heeft niet dan gaan. We kunnen alles annuleren.

Ik voel me er echt stom over omdat ik even weg wil hier. Ik heb heel veel dingen aan me hoofd en ik zit niet goed in me vel. Niet door werk.

Dus na alles ben ik best pissig en voel me stom dat ik hele vakantie heb gewerkt en niet ben gaan vakantie houden. Weet iemand hoe ik het een beetje kan oplossen.

Liefs

Ja, dat is kut inderdaad. Misschien dat je een keer een weekendje weg kunt gaan met vriendinnen ofzo? Nouja, dat gaat vast ook niet werken ivm met werk en school enzo… Of gewoon een keer een dagje weg naar een pretpark of iets dergelijks. Dat is natuurlijk heel anders dan een vakantie, maar kan ook leuk zijn ^^
Nouja, aan mij heb je ook niks, ik weet verder ook niet hoe je het kan oplossen. Maar ik hoop in ieder geval dat je toch nog iets kunt verzinnen, je vindt vast wel íets om toch nog een leuke vakantie te hebben :slightly_smiling_face:

Meld je ziek;)

~~~~~~~~~[edit] Het is wel naaiend maar goed, dat is niet jou probleem. Ben zelf leiding gevende op de kassa afdeling in een winkel. En er is een Marokaans meisje gewoon naar Maroco gegaan.We kunnen er moeilijk terug halen he.
Je kunt hoogstens je ontslag krijgen;)

yess ^^

Vriendin van mij had ook zoiets. ze werkte 2maanden ergens en haar vakantie naar Turkije stond toen allang vast, maar ze kon voor 2x geen vervanging regelen(haar baas wist al van haar vakantie toen ze er kwam werken). ze is toen gewoon op vakantie gegaan en wordt hoogst waarschijnlijk dinsdag ontslagen…
Tja als ik jou was zou ik ook ziek melden/gewoon gaan eigk.
aan de andere kant, als je het leuk werk vindt enzo dan zou ik een weekendje weg zoeken met vriendinnen ofzo…