Kan dit?

Hellu,
Ik wil jullie mening over iets. Ik ben hééél erg geplayt door een jongen, want hij zei al die lieve dingen en ik ben zo dom geweest om met hem verder te gaan. Nou niet met elkaar naar bed maar in ieder geval ben ik erachter gekomen dat ie met zo’n ander meisje heeft gezoent en ik heb nu op z’n hyves pagina een haat berichtje gestuurd samen met m’n vriendin, van je bent superr lelijk en je hebt lelijke wenkbrauwen x Rosa p.s emy vind je ook een debiel. (ik ben rosa). En ik heb ook nog ff een rot smsje gestuurd met je bent een klootzak en ik haat je. Nu moet ie ff terug reageren alleen vinden jullie dit onvolwassen of mag dit gwn? Als ik hem weer spreek, ik heb namelijk vakantie nu dan krijgt echt een me been tussen z’n benen!

HEEL onvolwassen. Laat hem gewoon, hij is het niet waard.

Je hebt lelijke wenkbrauwen :grinning_face_with_smiling_eyes: ohgosh.

Onvolwassen.

HAHHAHA lelijke wenkbrauwen. :’)
Ieder geval ik vind het echt heel onvolwassen.

Hoe oud ben je?

Ik vind het onvolwassen.

En het is je eigen schuld dat je zo snel met iemand verder gaat. Je bent dus gewoon makkelijk.

Laat hem lekker, waarschijnlijk zit hij jou nu uit te lachen.
Als het echt zo’n player is als jij zegt, dan doet hem dit niks.

en je hebt lelijke wenkbrauwen

AHAHAHAHHHAHAHAHAHA
AHHAAAAAHAHAHAhahaHAAA
als iemand dit tegen me zegt ga ik janken van et lachen xDDD

Dump die kerel, laat die chick. Zij kan toch ook niet ruiken dat hij met jou bezig is?

je had beter iets over z’n piemel kunnen zeggen, dat had m tenminste nog een beetje uitgemaakt.
Je maakt het zo alleen maar slechter, want zoals brunomars zegt; hij is je nu waarschijnlijk aan het uitlachen.

DIT

Trouwens: ze heeft maar één bericht. Ik betwijfel of dit wel waar is :’)

?!?!???

onvolwassen ja.

Oh volgens mij was dit heel doeltreffend, je hebt tenslotte gezegd dat hij lelijke wenkbrauwen heeft he!

Pfff, kinderachtig. Verzin dan op z’n minst iets goeds! Iets wat hem echt vernederd!
Dit is eerder ongelofelijk lachwekkend dan dat het hem ook maar iets zal doen.

hier ben ik 't mee eens ;p

En je bent 18? Wauw, dan zou ik iets beters verwachten dan met je vriendin zo’n sneu berichtje te versturen op hyves.
Dit is wel erg 12jarig, no offence.