kan dit???

ik heb me haar donker bruin en wil het blond ik dacht eerst uitgroeien of lichter laten worden maar als ik het lichter laat worden kan dit dan?dit is het enige merk waar blond echt over donker kan?misschien snap ik het niet helemaal goed mijn duits is slecht
http://img522.imageshack.us/img522/4695/51097428.jpg

Uploaded with ImageShack.us

hell=licht dus als je donkerbruin haar hebt, wordt je haar nooit zo licht als op het plaatje.

volgens mij moet je eerst ontkleuren, je kan nooit van donkerder naar lichter ineens.
teminste dat zei mijn kapper of het goed is , idk
je kan het beter vragen in het kapseltopic (of hoe die heet)

Je haar wordt nooit zo licht als op de plaatjes, want de laatste is lichtbruin en jij hebt zelfs donkerbruin, bovendien vraag ik me überhaupt af of zulke middeltjes wel goed werken. Ik zou een bezoekje aan de kapper brengen voordat je een nieuw topic moet plaatsen omdat je experiment mislukt is.

Ik zou gewoon naar de kapper gaan.

Ooh die heb ik ook gebruikt toen ik zwart was!

Ik werd oranje met een felwitte uitgroei en ik moest huilen :slightly_smiling_face:

Ga maar gewoon naar de kapper, please!
Ontkleuren is zooooooo tricky.

Hmm, lijkt me niet zo slim om te proberen! Wie weet wat daar allemaal in zit…

Nou ik had me haar zwart geverfd en wou toch eens proberen of ik het blond zou krijgen met die zelfde haarverf en het werd toch best blond hoor (foto op profiel daar kun je me haar zien) en mijn uitgroei werd wel gewoon hartstikke blond en ik heb ook van mijzelf donkerbruin haar ^^

Dus als je het nog nooit donker hebt geverfd kun je het best doen :slightly_smiling_face:

Oh en er zit een zakje ontkleuring bij voor die mensen die zich dat afvragen :stuck_out_tongue:

Ik denk dat je dan echt geel haar krijgt… zat ook een jongen bij mij op school die van bruin naar wit wilde, en het tussenresultaat was echt een lelijke kleur strogeel :stuck_out_tongue: