Kan dit?..

Hai allemaal,
Vinden jullie dat je met een jongen kan nemen die 7 jaar ouder is dan jij? (hij is 23, ik ben 16…) :stuck_out_tongue:
Of met hem afspreken?..
Ik weet het namelijk niet zo goed… hij is verder wel aardig enzoo hoor, en ik ben ook niet bang dat hij me wat aandoet, want hij is nogal verlegen en heeft nog nooit een meisje gezoend… heb hem ongeveer 4 keer gezien, en spreek hem vaak op msn… Nou heeft hij me een soort van verkering gevraagd, en hij wil steeds langskomen, maar k weet nie zo goed wat ik dermee moet…

Jahoor, er zijn zoveel stellen met (groot) leeftijdsverschil :wink:
Altijd proberen, anders krijg je later spijt.

Jup.

gewoon proberen
later merk je niet eens dat het 7 jaar verschil was

als jij bijv 35 en hij 42 :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu is het misschien raar , maar later kan het . (nu ook hoor ^^)

Ik sluit me aan bij de rest.

Ja, ik zou het proberen. De jongen klinkt lief en goed voor je, dus waarom niet?

Ik ben het levende bewijs dat het kan (:

Ja hoor dat kan heel goed, moet je doen!! :grinning:

Ja dat kan wel hoor ^^

Ik denk aan de andere kant wel dat je nog best jong bent om met een 7 jaar oudere jongen wat te gaan doen, maar aan de andere kant hebben degenen hier boven mij ook wel gelijk…
Misschien dan maar een vriendin meenemen, of er in ieder geval voor zorgen dat er zeker weten niets kan gebeuren?

Meestal is een groot nadeel van leeftijdsverschil op jonge leeftijd dat de één al verder is dan de ander. Maar dat is in dit geval dus geen probleem.

Qua leeftijd zit het op het randje naar mijn mening, het kan net.

Denk dat de leeftijd niet zo’n probleem is! Je zegt alleen zelf dat je niet weet wat je ermee moet… Weet je zelf wel zeker dat je hem zo leuk vindt? Als het antwoord ja is, weet je wat je moet doen!! :wink:

Het valt wel mee hoor, ik zou m nemen… het is tenminste geen tien jaar ofzo…

tussen mijn ouders zat ook 9 jaar verschil.
toen ik geboren werd was mijn moeder 38
en mijn vader was 29.

helaas is mijn vader vroeg overleden…