kan dit?

hoi,

29 april heb ik tijdens mijn vakantie een noorwegen een korte zwarte jumpsuit bij de h&m gekocht. ik ben er achter gekomen dat hij helemaal niet mooi zit. (heel dom dat ik daar nu pas achter kom , ik weet het) kan ik deze in nederland bij de h&m terug brengen? ook ivm het van een ander land is? en is dit ook te laat?

Ik denk dat je even bij de H&M bij je in de buurt moet vragen. Even langsgaan of bellen met de vraag.

Nee kan niet. Woon vlakbij de Belgische grens en als ik iets in België koop kan ik het niet in Nederland terug brengen. Namelijk eens gevraagd uit nieuwsgierigheid.

Ik woon ook vlak bij de grens en heb wel al eens een artikel gekocht in Nederland en terug gebracht in België en andersom.
Gewoon even vragen in de winkel of dit kan.

Meestal staat op de bon tot wanneer je het artikel terug kunt brengen. Inderdaad eventjes vragen in een H&M in de buurt, anders eventjes bellen met de klantenservice.

Helaas kan ik niet even vragen in het filiaal, ben namelijk ongeveer een uur bezig om bij de dichtsbijzijnde h&m te komen. Ik heb de bon btw niet meer, maar het kaartje zit er nog wel aan.

Telefonisch? Maar elke medewerker zegt weer wat anders bij de H&M. Ik wilde iets terugbrengen wat mijn moeder had gekocht via internet. Eerst zeiden ze dat ik haar ID-kaart nodig had en dat het daarna kon. Ik vroeg om een foto via WhatsApp want mijn moeder woont niet dichtbij een H&M (daarom vroeg ze mij) en toen ik terugkwam zei de medewerker dat het sowieso niet terug mocht.

Als je de bon niet meer hebt, en het hebt gekocht in een ander land, lijkt me de kans groot dat je het niet meer terug kunt brengen. Vaak als je de bon niet hebt nemen ze het niet terug.

Verkopen op united wardrobe anders?