Kan dit?

Ik zit met een vraag: Vinden jullie dat je verkering kan nemen met een vriend van je broer? Want ik vind een vriend van mijn broer erg leuk, maar is het niet lullig tegenover mijn broer?

Een keer seksen kan wel, maar een relatie niet.

hm. hangt er van af, kun je van hem afblijven als hij voor je broer komt in plaats van voor jou? en als het uit zou gaan. komt hij natuurlijk nog steeds bij je thuis voor je broer, zou je dat aan kunnen? zo ja, dan kan het prima. als je broer het goed vind natuurlijk :wink:

:smirk: :grinning_face_with_smiling_eyes:

Vraag het je broer, niet ons.

het kan opzcih wel, is beetje raar maar het kan

Als jullie allebei verliefd zijn, moet je broer het maar accepteren toch?

Als je broer er oké mee is ja, waarom niet? En ook als hij er niet oké mee is, als jullie elkaar leuk vinden is de keus aan jullie.

Ga aan je broer vragen wat hij er van vind.

Als je elkaar echt leuk vindt kan het vind ik, liefde overwint alles :slightly_smiling_face:

Vraag het inderdaad aan je broer hoe hij erover denkt. Persoonlijk vind ik het wel kunnen denk ik.

Ja kan wel, bij mij is het andersom, ik heb een relatie met de broer van een vriend van me. Misschien is het wel een beetje awkward voor die jongen, omdat hij als hij bij jullie thuis komt altijd een keuze moet maken tussen jullie 2. Dat blijft bij mij ook nog altijd raar.

Kan gewoon.