Kan dit wel?

Ik heb een nieuw jurkje achtig iets gekocht, ik vind hem echt super!
Maar ik weet niet echt of hij wel kan? En waar ik het op moet dragen zegmaar, ik draag hem nu op een iets strakkere broek met all stars eronder maar volgens mij ziet dat er niet echt uit :blush: Hij is net te kort om op een legging te dragen jammer genoeg want dat was ik eerst wel van plan.
En ik voel me er ook vrij dik in omdat hij zo recht uit naar beneden loopt

(zeikwijf alarm :crazy_face:)

http://i39.tinypic.com/64nxfs.jpg

mss een zwarte tailleriem om je middel ofzo, omdat het shirtje nogal wijd uitloopt, snap je?
weethetookniet.

kan trouwens ook nog met een witte broek en zwarte ballerina’s erbij.xxx

een tailleriem erom heen staat echt heel heel heel erg lelijk, dat zei die verkoopster namelijk ook al. He een witte broek is nog niet eens zo’n slecht idee thanks!

Neeeheeee, geen tailleriem.

Zwarte cardigan (als het koud is, anders niet), witte skinnyjeans, zilveren sieraden en iets van zwarte teenslippers/sandaaltjes.

Heb je geen foto die je hele lichaam laat zien zeg maar ? ^^

Jij houdt van tailleriemen ofniet? :cold_sweat: nee gekheid

dankjewel! :grin:

@MardyBum ik zal even eentje maken :drama:

http://i39.tinypic.com/bjfxgj.jpg

haha wat een kut foto, maarja je ziet alleen mijn voeten niet. Maar ik ben 1.82 dus hakken draag ik ook niet omdat ik dan echt te lang ben.

een vriendin van mij heeft die ook, en ze draagt 'm op een zwarte legging geloof ik. met een spijkerbroek vind ik het iets minder.

vind 'm wat ouwebollig
misschien wat knoopjes open aan de bovenkant?
en dan met een strakke zwarte skinny/legging en lange laarzen.

ik vind het ook minder maar hij komt net onder mijn kont uit zegmaar, dus ik vind hem vrijkort voor een legging…

Haha, ik heb opzich geen hekel aan tailleriemen. Soms vind ik het best leuk staan. Maar bij alle topics die worden geopend bij mix & match zegt wel iemand tailleriem, terwijl bij 9 van de 10 dingen het niet staat naar mijn idee.

Nee klopt je hebt gelijk :wink:

tregging, of hoe heet zoiets
en dan met leuke schoentjes eronder

Gewoon een sqinny in het grijs en ballerina’s leuke tas.
Klaar geen tailleriem dat ziet er heel raar uit heb ook zo iets en met een taileriem N0t:S

Doe maar niet aan

ik vind hem wel cute!
gewoon skinny + ballerinas

Geen broek!!!
Niet onder jurkjes.

Trek er een kort rokje (in bij passende kleur) onder aan, zodat je kont wel bedekt is.
En een panty & heels/vans ofzo

Je kan hem tailleren door er een riem of iets op aan te doen
maarja, jurkjes op een broek zijn inderdaad een beetje raar, zeker als je er ook nog sneakers onderaan doet (wat ongeveer 50% op onze school dagelijks doet).

maar als je 1.82 ben met schoenmaat 43 is het ten eerste moeilijk om hakken te vinden, en ten 2e in ben dan echt veels te lang, en dan voel ik me vet lelijk.

indeed Y.Y