kan dit voor kerstfeestje van het werk?

hallo,

ik heb volgende week een kerstfeestje van het werk en ik wou vragen of ik dit aan kan doen? en wat voor soort laarsen kunnen eronder? dankje wel,

x
http://www.girlscene.nl/images/library/4d/67/3a/fc/3_3364c2b3669e90fbcb27474777007536ae1f35d6.jpg

heb je geen aanfoto…?

Ik vind de broek/legging niet zo geslaagd, is het jurkje lang genoeg om t met een panty te dragen? Dan zou ik dat doen! En wat betreft schoenen, mm wedges, enkellaarsjes, gewoon lange platte laarzen? Ik weet niet wat jij in de kast hebt staan (:

ik zal zo wel even een foto erop zetten als ik het aan heb:)

http://www.girlscene.nl/images/library/05/db/2f/0d/3_9ac5de5401ad98a6135696e930303a348332ca1b.jpg

niet echt een goeie foto maar kon geen betere maken:)

ik vind het wel kunnen hoor. Misschien met ballerina’s ofzo?

ik hou niet echt van pantý’s heb liever een legging zodat je mijn benen niet ziet :flushed: ik heb wel zwarte lange laarzen maar daar zit een hak onder en die staan ook niet echt bij dit jurkje dus moet zoiezo nieuwe halen :wink:

ik vind het echt een super leuk jurkje. hoe het op de foto eruit ziet is het leuk, maar je moet even kijken of het met zo’n legging niet ordinair wordt.

en als ik een gewone zwarte legging eronder doe kan dat niet? en ik doe er ook nog een jasje over heen denk ik of een bolero dan valt het wel mee toch? dan is het niet ordinair?

Ik zou voor een gewone legging gaan, maar dat omdat ik sowieso niet van dat soort legging hou die je nu aan hebt…
En wat schoenen betreft: Ik denk dat wedges er wel mooi bij zijn. En anders mooie pumps ofzo? Ik zou voor kerst geen laarzen doen…

ik zou er een jasje/blazer overheen aan doen, of was je dat al van plan? en enkellaarsjes of pumps en ik zou denk ik ook een andere legging doen…

Ik denk dat laarzen er juist heel mooi bij staan. [En daarnaast zitten die toch hoogstwaarschijnlijk net wat warmer.]
Suede laarzen ogen al snel een stuk netter dan leer, maar het ligt natuurlijk ook geheel aan het ontwerp. Ik zou dan wel kiezen voor hoge laarzen [dus halverwege de kuit of hoger]; anders zou ik kiezen voor pumps. :slightly_smiling_face:
En je kan ook kiezen voor een hele dikke panty [á 100 dernier bijv.] of een mooie niet-al-te-wollige maillot :slightly_smiling_face:

Een hele donkere panty dan!? Want die legging die je nu aan hebt vind ik niet mooi.
Maar dat jurkje is wel super!

oke dankje wel allemaal :slightly_smiling_face: ik denk dat ik dus een panty of maillot eronder doe met pumps en een blazer of jasje erover heen :slightly_smiling_face:

Ik zou er toch een panty onder doen, je hebt helemaal niet dikke of juist te dunne benen voor zover je het kan zien.
En wedges eronder denk ik, of hakken.

Een zwarte, niet doorschijnende panty?
En pumps, of wedges!

Ik zou een zwarte, niet doorschijnende panty doen met pumps. :slightly_smiling_face:

Vind leggings niet zo mooi staan onder dat soort jurkjes… Wel heel mooi jurkje. ^^

ik zou idd een blazer erover doen met enkellaarsjes of wedges ofzo =D