Kan dit of niet?

Ik heb een grote discussie gehad met andere meiden, dus even jullie mening gevraagd.

Ik ben sinds dit weekend weer thuis van een week vakantie met mijn vriend. Voordat we vertrokken, had ik al wat twijfels over ons, maar ik ben met goede hoop vertrokken dat mijn gevoelens misschien wel terugkomen als we zo lekker kunnen genieten.
Dat is niet het geval, en ik ben er nog zekerder van geworden dat we niet bij elkaar horen, en dat ik het beter uitmaak. Ik wil graag nog 2 weken wachten om het uit te maken, omdat we nog maar 4 dagen terug thuis zijn, maar ik wil hem niet aan het lijntje houden.
Ik merk zelf dat ik afstandelijk word, en er niet meer goed tegenkan als hij me knuffelt of kust. Wat denken jullie er over?

Uitmaken, dit is anders heel sneu voor hem als je 'm langer aan het lijntje houdt.

Er is nooit een ‘mooie’ timing om een punt achter je relatie te zetten. Wees eerlijk naar jezelf en naar hem toe. Succes en sterkte!

Dan ben ik dus toch meer een onmens dan ik dacht haha. Ik dacht dat het minder pijnlijk zou zijn als het niet zo vlak na de vakantie was, dan denkt hij misschien dat ik het vreselijk vond, terwijl het echt wel heel leuk was. Maar niet romantisch ofzo, gewoon leuk. Ik ga nog een paar dagen denken over de juiste woorden. Maar ja, hoe verwoord je zoiets?

Uitmaken. Het kan misschien wel heel lullig, maar je houdt hem nu wel aan het lijntje. Gewoon eerlijk uitleggen wat je voelt en waarom je het uitmaakt.

Vertel duidelijk de rede waarom je het uit wilt maken, maar zeg dan ook dat je het leuk vond op mini-vakantie. Laat hem ook praten, maar luister wel naar elkaar.

Ja, ik probeer vrijdag met hem af te spreken. Zaterdag hebben we eigenlijk een bbq bij schoolvrienden van hem. Dat kan ik misschien beter afzeggen, als het niet lukt om hem vrijdag nog te zien. Ik kan niet doen alsof er niets aan de hand is en samen in een tentje slapen. En iedereen denkt dat het zo super gaat tussen ons.
Wat een kutsituatie.

ga gewoon na hem toe en maak het uit.
het is echt super zielig om hem nog langer aan het lijntje te houden.

Uitmaken. wat heeft hij eraan dat jij nog 2 weken wacht. nog 2 weken in een neppe relatie doorbrengen. no thanks. niemand heeft er wat aan als jij het nog aanhoudt. gewoon uit maken.

Hmm, wordt een lastige avond. Ik denk dat ik het zondag ga uitmaken… Ik voel me nu al slecht, maar dit is het beste denk ik… Ik hoop dat hij niet gaat denken dat ik hem voor de gek hield ofzo :frowning_face:

vertel hem wat je hier hebt gezegd,
dat je voor de vakantie al twijfelde maar nog hoop had en geen zin om onnodige ophef te maken voor als het een dipje was, maar dat je nu toch denkt dat je beter uit elkaar kan gaan.
dan zal hij het misschien ook begrijpen dat je het nu zegt en niet daarvoor al.