Kan dit naar school?

Ik vind leren broeken best mooi. Ik weet ook dat het soms TE kan zijn. Ik heb er laatst toch 1 gekocht. Vinden jullie dat dit kan? Wel met leuk (kort) shirtje erop. Uiteraard heb ik het over de winter/herfst (dus niet over Ross van friends beginnen haha)

http://i49.tinypic.com/25ri4qs.jpg

Kvind het wel kunnen

als jij het leuk vind waarom niet?

ik vind die broek echt fugly

hello :grin: ik heb zelf ook een leren broek, ja die draag ik gewoon naar school.
vaak met een iets langer shirtje er op , dat wel. maar ik vind het gewoon kunnen.

ligt eraan wat je erbij draagt,
ik zal het eerder als een leren legging dragen
met hakken en een tuniekje ofzo
maar het kan wel denk ik.
als jij het maar leuk vind!

persoonlijk vind ik dat het wel kan. Een vriendinnetje had dat ook in de winter aan met leuke uggs en een leuk tuniekje.
Ik vind het met hoge hakken etc. niet echt leuk. dus gewoon goed combineren:D

Ja, leuk.

Tnx voor de antwoorden. Ik heb het overigens natuurlijk over de broek zelf. Of die kan… En een leren legging heb ik al. Dat vind ik zelf minder

Ligt eraan welke schoenen je draagt?

Ik denk Uggs eronder of coole sneakers???

Als ik iemand zo door school zou zien lopen zou ik denken; wat heeft die aan o.o

ik vind het wel kunnen hooor!

doe is een foto maken met shirtje wat je boven op wil ect dan kunnen we denk beter oordele

maar opzich mensen hebben ook lere legings dus waarom geen broek

Nee, gewoon nee.

Ik zal straks of morgen kijken of iemand hier een totaalfoto kan maken zeg maar. Ik heb 2 dezelfde leren broeken laten bezorgen een 36 (die heb ik hier boven in topicstart aan) en een 38 (die is te ruim) Misschien iemand interesse???

Foto van 38

http://i49.tinypic.com/1249a1u.jpg

Ik vind het niet mooi, maar als je het wil dragen houd ik je niet tegen.

Moet je wel je talkpoeder en bodylotion meenemen, anders krijg je hem niet meer aan :tipping_hand_man:
sorry, door die Ross opmerking moest ik er juist aan denken :stuck_out_tongue:
Maar ik ivnd het persoonlijk niks

Ik vind hem niet mooi, maar als jij hem mooi vindt moet je hem gewoon aandoen!

Ik vind zo’n broek dus heel mooi. Ik vind alleen dat ik het zelf niet kan hebben ofzo. Terwijl het bij een vriendin van mij vet mooi staat