Kan dit naar een begrafenis?

Leuke broek, ik heb hem ook. VeroModa
Ik vind het wel kunnen hoor :wink:
&Gecondoleerd.

Gecondoleerd, en mensen letten hier echt niet op hoor.’
maakt neit uit wat je aan doet nonchalant is altijd goed,
[heb helaas 1 begravenis meegemaakt, van mn eigen vader nog wel.]

Ik vind het wel kunnen. Kleed je zoals jij je fijn voelt, en zoals jij bent. Als er iemand in je omgeving is overleden die jou niet anders kent dan zo, … nu ben ik mn zin kwijt …

Wat ik bedoel is; je moet je kleden zoals de overledene je kende. Niet ineens iets anders. Vind ik dan.

Gecondoleerd, en sterkte!

Gecondoleerd!
Ik vind die laasjes er best onderkunnen, het gaat immers niet om je schoenen maar om de overleden persoon…

ten eerste gecondoleerd.

enne… als ik jou was zou ik gwoon zorgen dat je er netjes en niet te sexy zeg maar uit ziet. dat nog even checken voor je de deur uit gaat

Je laarsjes zijn leuk maar toch netjes, ik zie niet in waarom je ze niet aan zou doen.

En inkijkprobleempje, zoals er al gezegd is; sjaaltje, hempje eronder etc.

&Gecondoleerd + sterkte!

Me neighter.

Hempje eronder is wel een goed idee. En ik denk dat de laarsjes er wel bij passen hoor. Ik vind het iig wél kunnen!
Ik heb 1 begrafenis meegemaakt in mn leven, toen had ik een zwarte skinny aan, een oversized blousje met roesjes enzo en daaronder zwarte pumps.
Ik denk dat het wel belangrijk is dat je je lekker voelt in die kleding, dan straal je dat ook uit :wink:
Sterkte en gecondoleerd iniedergeval

Kan wel. Het maakt niet uit wat je draagt, het gaat erom dat je er bent.
Ik heb pas 2 crematies achter de rug en heb echt niet naar hun kleren gekeken. Ik was alleen blij dat ze de moeite namen om er te zijn. En rouwen doe je op een manier waarbij jij je goed voelt. Dus het belangrijkste is dat je je lekker goed in je kleren. En een laatste dienst bewijzen heeft niks met je kleding uit te staan vind ik. Een laatste dienst draait om liefde en herinneringen.

Gecondoleert!

Denk het even wel.
Mijn moeder is in een jurkje met zwarte pailletjes een legging en bloemenklompjes erheen gegaan naar die van mijn oma (haar schoonmoeder)
En later kreeg mijn vader te horen van mijn tante dat mijn moeder er niet normaal bijliep, en dat het nergens op sloeg dat ze klompjes aandeed.

maar ot; dit kan echt wel:)

je kan toch ook een cardigan of een bolero/vestje over dat jurkje aan doen?

En ik vind die schoentjes echt geweldig!

ik zie de foto niet, maar zolang het niet te uitdagend is en niet te vrijetijd vind ik het wel kunnen.
Sterkte!

Gecondoleerd. Je hoeft heus niet modieus naar een begrafenis hoor, maar je schoenen kunnen er wel onder. Al zou ik dan wel een panty/maillot aan doen ipv een legging. Het is nl. nog al koud buiten.