Kan dit? [gepaste outfit]?

http://img21.imageshack.us/img21/1096/img1187li.jpg

Ik wil dit vanavond aan doen met uitgaan, maar ik twijfel of het niet sletterig of iets is … Of ik misschien beter ballerina’s aan kan doen dan hakken.

Sorry dat hij zo groot is maar als ik hem kleiner deed zag je het niet goed …

ik vind je broekie te kort. Als het een lange broek zou zijn zal het vast mooier staan denk ik :grinning:

Het is zeker niet sletterig!
Als je nou een kort luipaardeprintje had was het wel sletterig, maar nu totaal niet! zal trouwens wel andere schoenen aantrekken!

Nee niet sletterig, hartstikke leuk! =D en ik vind gauw dingen sletterig, maar dit niet hoor :slightly_smiling_face: en die hakken kan je der gewoon onder houden, ik weet niet hoe groot je bent? maar als je anders last van je voeten krijgt kan je ook gewoon ballerina’s doen :wink:

Ik ben 1.75 en die hakken iets van 7 cm dus dan ben ik wel lang. Maar ik ga wel met lange mensen uit dus dan is het niet zo erg haha :stuck_out_tongue: En ik moet inderdaad nog even kijken want met hakken krijg ik wel last van mijn voeten inderdaad :slightly_smiling_face:

Bedankt voor de reacties :grinning:

ik zou nooit in een korte broek uitgaan

Ik ook niet, maar het kan opzich wel. Ik zou het alleen wel snel koud krijgen.

Behalve in de volle zomer dan.

Maar ik heb het nooit zo met korte broekjes en panties/maillots/leggings.
Je shirtje vind ik wel helemaal geweldig.
En het is zeker niet sletterig, en je kan het goed hebben!

Superleuk topje!! =D Echt gaaf.
Het broekje is inderdaad misschien iets te kort, dus als je niet de hele avond vieze mannen/jongens achter je aan wilt hebben zou ik een iets langere broek aan trekken, heb je niet een zwarte tot net boven of net onder je knie ofzo? En anders gewoon een lange.
Maarja je moet zelf maar kijken :wink:

ik vind die top juist niet zo voor het uitgaan, ik zou er iets anders optrekken!

Het staat heel leuk!
Alleen ik weet niet waar je uitgaat? Jongens ‘geilen’ nogal op korte broekjes! Maar de outfit is superleuk!

Vind het wel kunnen hoor.
Ik draag ook wel eens zulke broekjes met uitgaan :slightly_smiling_face:

je krijgt wel jongens achter je aan als je zo uit gaat :grin:
en kleding is niet sletterig als je zelf niet sletterig bent
dus gewoon aan doen als je je er fijn bij voelt :3

ik vind het wel leuk zo (:

Ik vind het superleuk!

Ik vind het wel leuk x]

Ik vind het heel leuk. En die reactie van in de volle zomer alleen die broekjes aan doen geld ook niet echt vandaag het is vandaag hartstikke warm ( IN ENSCHEDE DAN HHA)

normaal hou ik niet zo van korte broekjes met een panty/legging maar ik moet toegeven dat ik het bij jou heel leuk vind staan!

staat super goed joh :slightly_smiling_face:

het staat je goed =) dus waarom niet?
dat shirt wat je aan hebt is echt super leuk!