Kan dit een soa zijn?

Hallo girlsceners.

Ik heb hier op girlscene wel een account, maar omdat ik met dat account foto’s van mezelf heb geplaatst etcetera stel ik deze vraag even anoniem.

Ik heb een paar dagen geleden seks gehad met mijn nieuwe vriend. Ik ben zelf aan de pil en we hebben het zonder condoom gedaan.
Ik was geen maagd meer, maar had slechts met één andere jongen seks gehad voordat ik seks gehad heb met mijn huidige vriend. Mijn huidige vriend is groter geschapen en we hebben geen glijmiddel gebruikt, ondanks dat ik niet heel erg nat was. Toen hij voor het eerst in me kwam was dat pijnlijk en voelde het alsof er iets scheurde aan de achterkant van mijn buitenste schaamlippen.
Vandaag heb ik er eens goed naar gekeken en er zit inderdaad een soort van wond (het ziet er gescheurd uit), maar er zit ook soort van wit vliesje tegenover (op mijn andere schaamlip zeg maar - maar het is dus aan het achterste deel van mijn schaamlippen- op het punt waar ze ongeveer bij elkaar komen).
Het jeukt niet ofzo, het doet alleen zeer.
Ik heb ook een afspraak bij de huisarts gemaakt, daar kan ik vrijdag terecht, maar ik ben toch wel enigszins bezorgd.

Weet iemand of dit een soa kan zijn, of maak ik me meer zorgen dan nodig is? Want het “witte vliesje” (ik kan het niet beter omschrijven) verontrust me nogal.

Bij voorbaat dank!

Hmh, is dat niet gewoon huid dat los is komen?
Zegmaar net als een kapotte blaar?
Zoals je het beschrijft lijkt het me geen soa…

je moet alleen oppassen dat er niet meer witte vliesjes ontstaan, anders zou je herpes kunnen hebben. Dat zijn blaasjes die erg pijnlijk zijn. Misschien kun je verder op internet over soa’s en kenmerken daarvan lezen?

Ja, het ziet er inderdaad wel een beetje uit als een kapotte blaar.
Bedankt voor je reactie.

Goed dat je een afspraak hebt gemaakt bij de dokter. Zoals je het beschrijft lijkt het mij in ieder geval geen soa.

Ja, ik heb op google gezocht voor herpes. Het is echter maar een wit vliesje, het jeukt niet, en het lijkt wat groter dan op de plaatjes die ik op google heb kunnen vinden. Het maakte me wel een beetje bang, dus daarom heb ik even contact opgenomen met de huisarts.

Ja okee, maar zoals je het zo vertelt is er volgens mij niks aan de hand. Sterkte in ieder geval!

Oké, gelukkig. En bedankt. (:

Ik zou me nu niet al te veel zorgen maken als ik jou was: waarschijnlijk is het inderdaad gewoon een wond en verder niets. Wees er niet te veel mee bezig tot aan je huisartsbezoek, daar raak je alleen maar gestresst van.

Heb ook al paar keer een scheurtje gehad, ook op die plaats. En dan kwam er bij mij ook wat wit over, omdat er moeilijker een korstje opkomt daar ofzo?
Eén keer had ik wel een infectie daarna. Dus misschien niet slecht dat je naar de dokter gaat inderdaad.

misschien is het maagdenvlies gescheurd ofzo?

Bedankt voor de antwoorden meiden, stelt me weer wat gerust.

@Sick: dat is het waarschijnlijk niet, want ik heb al vrij vaak seks gehad, alleen niet met veel personen.