Kan dit blaasontsteking zijn?

Hoi dames,

Sinds een aantal dagen heb ik last van een constant zeurderig gevoel alsof ik moet plassen. Ik moet ook veel vaker… Bij het plassen heb ik op het einde zegmaar ook last van een soort branderig gevoel, vervelend maar niet echt pijnlijk ofzo. Ik plas alles uit maar het gevoel dat ik moet plassen verdwijnt niet, wat heel vervelend is. Dit zijn tekenen van een blaasontsteking toch…? Maar er komt dus wel wat uit, niet maar enkele druppeltjes ofzo, alhoewel dat misschien ook kan komen doordat ik het zeurende gevoel een beetje negeer en met bepaalde regelmaat naar het toilet probeer te gaan. Ik heb geen zware pijnen ofzo. Het is eerder vervelend. Ik meen me echter wel te herinneren van toen ik klein was, toen heb ik meerdere keren blaasontsteking gehad, dat het toch echt behoorlijk wat pijn deed…? Of is het nu in een vroeg stadium…?

Wat kan ik nu het beste doen? Ik drink al meer water/vruchtensappen en ook cranberrysap… En waarschijnlijk is het het beste om ermee naar de dokter te gaan, maar daar heb ik voorlopig nog geen tijd voor door drukte met mijn studie… Verder kan ik dan ook niet naar mijn eigen vertrouwde dokter. Aankomend weekend kan ik ook niet naar huis.

ik zou als ik jou was wel naar dokter gaan
niet er mee wachten dan zal kunnen verergeren door nierbekken onsteking te krijgen
ik zou dus niet mee wachten,en gewoon naar dokter er mee
ik heb namelijk vaak er last van,dat had maken met weinig water drinken
me niet warm aankleden en eigenwijsheid
heel veel succes
en beterschap

Dat zijn inderdaad de symptomen van blaasontsteking. Je kunt beter wel even naar de huisarts gaan, dan kun je zo snel mogelijk starten met een antibioticakuur en is het ook sneller over. Hoe langer je wacht, hoe heftiger de klachten worden en des te langer je ermee loopt.

Even langs de huisarts.

ja.