Kan deze broek?

Ik heb vandaag bij de H&M deze broek gekocht, maar heb er thuis best spottende reacties op gekregen. Nu twijfel ik. Kan deze broek, ja of nee?

http://i34.tinypic.com/6poig1.jpg

http://i38.tinypic.com/2nhqnls.jpg

hm niet lelijk, maar hij is nogal wijd
zou hem meer voor thuis houden, is mijn mening :slightly_smiling_face:

Niet mijn style, maar het kan best.

zelf hou ik meer van wat strakkere broeken die je vorm net wat meer accentueren, maarja tegenwoordig zijn de baggy broeken ook weer in… dusja, als jij je er prettig in voelt, why not?

sorry maar nee.

hmm ik zou het niet doen nee. ik denk dat je figuur dr niet echt mooi in uitkomt.

Hmm, ik vind het niet leuk. Sorry.

Je bent zeker niet dik, maar ik denk dat deze broek dat wel doet lijken. Ik zou hem dus terugbrengen, en een wat strakkere broek kopen. Baggy vind ik best leuk hoor, maar dan vind ik het leuker als het kruis wat losser zit enzo, maar dat de pijpen onderaan wel strak zitten.

sorry, nee hij ziet er echt heel groot uit, je wou dus een boyfriend broek?

oja, miss is zo’n baggybroek dan wel leuk. dan heb je echt zo’n laag kruis zegmaar

volgens mij is hij gewoon te groot…
Tenminste naar mijn mening te wijd en te lang

Ik vind de bovenkant lelijk.

Vind ik ook. Maar je hebt wel hele leuke sokken :’).

Inderdaad, die is gewoon te groot.

sorry, maar ik vind hem niet echt mooi…

Als dit jouw stijl is zou ik gewoon zeggen:
combineer het op een leuke wijze zoals celebs (wel een tikkeltje persoonlijk maken),
dat voelt wat zelfverzekerder aan : )
Ik zou persoonlijk ook veranderen van riem… maar ja weet niet of je het zo gaat aandoen? :stuck_out_tongue:

Hmm als ik jou was (en dat ben ik niet maar toch) zou ik deze broek verkopen aan een ander,
het klinkt nu wel hard maar… je achterwerk ziet er hierdoor erg wijd uit…
niet kwetsend bedoeld, maar 't is beter dat je het hier te horen krijgt dan buiten op school, toch?
xoxo

Het is een boyfriendbroek, haha, van de H&M. Het staat zelfs op het labeltje. :wink:

Als je het perse baggy wilt dragen vind ik dat het wel wat lager gedragen mag worden :B

@ Sleipnir: haha bedankt. xD

Bedankt voor de eerlijke reacties iedereen!

hmm nee, ik vind het echt niet mooi.