Kan de rayban nog wel

Dank voor de LEUKE reacties: Ik denk dat ik m inderdaad gewoon bestel: goed punt; hij is al 30 jaar hot…
anuway IK vind het altijd leuk om te horen wat anderen ergens van vinden! dus dank voor de leuke reacties en meningen. En als je het niet snapt (xBlanche), dan is mijn vraag ook niet voor jou bestemd :wink:

Fijn weekend alvast!
Love saar
:couplekiss_man_woman:

ik vind het ook leuk om de mening van anderen te horen hoor :’’)

Haha tuurlijk.
ik heb er zelf 2, een witte zonnebril en als normale bril.
Verliefd op het model!

Veel plezier op wintersport, moet wel zeggen dat ze afzakken he, dus als je hem hebt, even wat strakker laten zetten bij de opticien1 (meestal gratis)

De rayban is tijdloos meid, die kan altijd (:

Wel een goede zonnebril. Beter dan die van 5 euro op de markt denk ik zo.

^Maar 115 vind ik echt overdreven hoorr :'3.
Ik zou dat nooit voor een zónnebril over hebben. Aangezien dat ding toch weer stuk gaat en ik er dan grúwelijk voorzichtig mee moet zijn.
Nee, niets voor mij.

Voor die 115 euro heb je wel écht een goede zonnebril.
Koop dan gewoon één goede ipv 10 verschillende van een tientje waar je eigenlijk nog niks aan hebt. :grinning:

^Ik kan ‘n hele zomer met een zonnebril doen van 10 euro :’). Langer zelfs, want deze zomer is tie niet stuk gegaan.

of course. alleen ik sloop zonnebrillen altijd op wintersport. niet alleen op wintersport trouwens maar daar breek ik het record. ik val erop als hij in m’n zak zit, ben zelfs een keer volop op m’n gezicht gevallen met een zonnebril op en toen was hij doormidden, laat ze uit de skilift vallen etc. dus wintersport betekent voor mij een goedkoop brilletje, anders zonde van m’n geld!

ja maar met een zonnebril van 115 euro komt er ook weer een stuk service bij tegenover een bril van 10 euro…
ik zou het trouwens doen, ik heb m als gewone bril en hij is heeel stevig!

Hij moet je wel staan, want zo’n zonnebril is echt zo’n typisch het staat je of het staat je niet-ding. :slightly_smiling_face:

wtf je maakt toch zelf uit of het ‘kan’ of niet kann …

@YEAHMAN
Wat maakt de service uit :'3?

Uhm, ik vind van wel. Moet je toch zelf weten?
Ik hou van die dingen, al heb ik alleen een aantal neppe haha.

Als jij hem leuk vind maakt t toch niet uit of hij in of uit is…
ik heb er nog 1 van vorig jaar
wel een neppe
was 4 euro ofso XD

ja ze kunnen nog
maar voor wintersport zou ik echt niet zo’n zonnebril gebruiken, koop een degelijke bril bestemd voor wintersport, ook al is hij een beetje minder fashionable hij is zeker veel handiger!!

maar kijk, ik heb veel verschillende en ik kan er mee doen wat ik wil, met die andere zou ik dat niet durven. (niet dat ik ooit zonnebrillen draag, heb een bril, maarok.)

Nou vaak (als je een bril hebt) het wel handig dat als er iets mee gebeurd dat je het kan laten repareren zeg maar. :grinning:

kan idd altijd!
alleen heb je ook neppe raybans die ook heel goed zijn voor 30 euro ofzo
maar die lijken dan wel precies op deze, ook met merkje enzo en van zelfde materiaal. kan je misschien even googlen
maar de echte is natuurlijk nooit zo goed maar toch x

ik heb hem ook, die in het zwart :slightly_smiling_face:
en ik vind ze gewoon tijdloos.