Kan de rayban nog wel

Ik ben benieuwd naar jullie mening:
ik ga met kerst wintersporten en wil daarvoor een nieuwe zonnebril kopen. Nou vond ik deze: http://www.luxsunglasses.nl/shop/Ray-Ban-2140-p-17150.html (hoop dat de link werkt, anders even knippen plakken :wink:

anyway mijn vraag is: hoe afgezaagd vinden jullie om nu nog de wayfarer te kopen. Ik vind het nog best kunnen, lekker tijdloos. Of hebben jullie andere tips??? Alles is welkom: ik heb een enorme zonnebrillen verslaving.

PS. de site waar ik deze rayban vond; heeft onwijs veel brillen en allemaal met korting!!! moeite waard om even te kijken als je ook nog een bril zoekt :wink:

Liefs Saar

:couplekiss_man_woman:

Ik vind m zeker nog kunnen . Heb er zelf ook alleen dan nepperds haha.

ik vind m nogal duur

Ja, ik ga mijn wayfarer weggooien, want hij is echt niet meer in!

Doe normaal, alsjeblieft.
O, en, wayfarers blijven niet écht perfect zitten, dus voor wintersport is het niet bepaald handig.

ik heb er net eentje gekocht… kan me niet voorstellen dat IEDEREEN em meteen weggooit dit jaar XD. ik blijf me zonnebril gebruiken tot ie kapot is…
maar heel goed blijft ie niet zitten denk ik… er zijn ook speciale wintersportbrillen denk ik trouwens.

Wil jij 115 euro betalen voor een zonnebril :grinning_face_with_smiling_eyes:?

tuurlijk kunnen die nog wel.

ofcourse.

Jaaa, die blijven altijd wel kunnen denk ik xD kga zou zelf alleen geen echte kopen.

Maar voor wintersport is zo’n bril niet echt geschikt volgens mij :stuck_out_tongue:

Ik vind ze niet zo leuk… Maar ze zijn wel tijdloos ofzo…

je zegt zelf al dat je hem nog vind kunnen en tijdloos vind

zou jeje egt laten tegen houden als en 1 iemand zou zegge dat het echt niet meer kan

Lekker boeiend wat een ander ervan denkt. Het is toch jóuw zonnebril. Ik snap dit niet he.

Zóóóóóóóó pasééééé!

Zonnebril is zonnebril. De ‘mode’ van brillen vind ik zo’n klinkklare bullshit.

Ik vind ze heel mooi maar ik hou me niet bezig met wat wel/niet in de mode is. Wat maakt het uit als je hem toch mooi vind?

mooi !

Die bril is al meer dan 30jaar populair! Als jij hem mooi vind; doen! Ik heb hem zelf ook, een jaar of 2, en ben er nog steeds blij mee=)

Daar is je antwoord. Als jij dat vind dan moet je het doen :grinning:

Ik vind het ook nog gewoon kunnen hoor.

Ik heb er net 1 gekocht. En is het zo erg als het uit de mode is ? als jij het mooi vindt kan het toch ?