Kan de politie me helpen met het achterhalen?

Hallo dames,

Ik heb even een vraagje… Ik krijg allemaal rare smsjes over dat mijn vriend vreemdgaat enzo … Maar ik weet niet van wie. Het nummer staat steeds uit, kan ik er achterkomen wie het is? Desnoods ga ik naar het politiebureau? Alvast thanks, meiden x

Ze kunnen er wel achter komen maar denk niet dat ze voor zoiets een heel onderzoek opzetten. mocht je echt gestalkt worden wel.

Zelfs toen ik echt gestalkt werd heeft de politie me niet geholpen, ze beloofden me vanalles, maar uiteindelijk hebben ze niks gedaan.

Dat verschilt per regio.

maar ik denk dat je gewoon wat rond je moet vragen, het zal wel een vaag bekende zijn, en heb je al anoniem gebeld? misschien hebben ze je nummer geblokkeerd zodat je hun niet kan bellen

Ik heb een keer een stalker gehad op de huistelefoon.
En wij zitten bij ziggo, dus die had ik gebeld.
En toen moest ik 2 weken lang, iedere keer als die stalkers belde, de tijd opschrijven. Je moet er wel wat voor betalen, maar je weet wel wie het is.

Ja, ik heb al minimaal 50 keer gebeld, met verschillende telefoons (ook anoniem) maar word steeds doorverbonden naar voicemail … En ik krijg allemaal smsjes, kan de politie daar niet naar kijken? of komen ze er nooit meer achter als diegene die simkaart breekt en weggooit?

nee wat je wel zou kunnen doen is je provider opbellen. zeggen dat je vervelende smsjes krijgt en hun kunnen het nummer achterhalen, waarschijnlijk ook van wie het is.

Kan dat niet alleen als het een abonnement is? Want stel dat het gewoon een simkaart met beltegoed is?

Kan je niet beter gewoon die smsjes aan je vriend laten zien en checken of het waar is of niet dat hij vreemdgaat. Is het niet waar, laat ze dan maar lekker smsen.

Dat weet ik niet, als het goed is staat die ook geregistreerd, mijne igg wel.

Is er een manier om het te traceren?

Ik zou de provider bellen, die kunnen het vast wel achterhalen :slightly_smiling_face:

In ieder geval nog succes ermee! xx

Provider inderdaad bellen!
Maar bij een smsje zie je toch altijd de afzender?

Ja, ik heb het nummer wel. Maar als ik bel krijg ik steeds de voicemail…

up

Is de voicemail dan niet, heej met de voicemail van pietje!! blabla