Kan dat: liefde op afstand?

Wat vinden jullie: kan je een vriendje hebben die 150km verderop woont (of verder??)? Please let me know… :wink:

Naja, een keer gehad. Maar dat was niet echt serieus en werkte ook niet. Maar misschien bij jou wel hoor, wie weet. Je kan het altijd proberen (:

Ja kan wel vind ik.
Ik heb een jongen leren kennen (gisteren voor het eerst gezien) hij woont bij zwolle en ik tussen A’dam en utrecht. we vinden elkaar super leuk en alles. maar we hebben nog niks.
Ik vind zelf dat het wel kan.

ja heb ook dat probleem maar dan met een goede vriend die verliefd op me is hehe. ;p

jup.
mijn vriendje woont 180 km verderop.
en ik hooop dat ik hem volgend weekend kan zien^^
het wil wel, maar je moet er wel veel voor doen
en elkaar echt goed vertrouwen enzo
anders heeft het geen zin

Okee, thnx voor jullie reacties!
Ik twijfel nog steeds of het kan, want ik heb een keer iemand verderop (50km verder) gehad, en dat ging na 3 maanden uit… en weten jullie misschien ook wat jongens hiervan vinden?? (over liefde op afstand?) Ik wacht op jullie reacties :relieved:

ik heb het net omgekeerd. ik woon vlak bij zwolle en hij vlak bij rotterdam/denhaag daarzo:P

en;
ik vind ook dat het kan.

Dat ligt helemaal aan jullie zelf, als jullie behoefte hebben om elkaar vaak te zien en je hebt ook tijd om elkaar te zien dan kan het, ik heb een keer een vriend gehad die woonde 5 km van me vendaan en die zag ik nooit

het kan, maar dan moet je het wel echt willen.
en je moet niet snel jaloers zijn…
dat ben ik wel dus bij mij lukte het niet.

Het kan makkelijk, maar je moet wel er mee kunnen leven als je je vriendje even 3 maanden niet ziet.

waarom zou je het niet doen als je hem echt leuk vind?=]

.

het kan wel, wel lastig
maar het is bij iedereen anders, en je moet niet snel jaloers zijn…

Jawel, mijn vriend woont uhm 40 minuten met de trein van me vandaan, als je elkaar maar vertrouwt! en wij zien elkaar om de week

Ik zou het denk ik niet kunnen, want ik ben namelijk nogal snel jaloers. Maar als je geen jaloers type bent en niet te lui bent om vaak heen en weer te reizen kan het denk ik wel.

ja kan wel …
maar het is wel moeilijk

Het kan wel, maar het is wel vrij zwaar. Ligt echt aan jullie, je moet op elkaar kunnen vertrouwen en tegen het missen kunnen. :slightly_smiling_face:

't Kan. Ik zou het persoonlijk ontzettend moeilijk vinden (ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als ik m’n vriend 3 à 4 dagen niet zie, maar we hebben ook al anderhalfjaar wat en zijn redelijk addicted aan elkaar:P)… Maar op zich, als je iemand vertrouwt, en als je goed kan leven met internetcontact etc., en face-to-face af en toe ook goed vind, kan het.

Ik kan alleen dus niet zonder dat face-to-face

Als je het niet probeert weet je het niet :slightly_smiling_face:

Ja hoor, als jullie het allebei willen natuurlijk. Mijn vriendin heeft ook een vriendje die ook vrij ver weg woont.
Als jullie echt op elkaar zijn, kun je het gewoon proberen hoor ;p.

Jawohl