kan birkenstocks bij een jurkje?

ja de titel zegt het al… ik wil vanavond een jurkje aan. hij komt net tot boven mijn knieen en ik vraag me af of ik er mijn zwarte birkenstocks onder aan kan doen…
want er zitten dikke blaren op mijn tenen
maar vanavond ga ik naar mijn opa en oma want ze zijn 45 jaar getrouwd.

ik denk van wel :slightly_smiling_face:

ik hou persoonlijk niet van birkenstocks onder een jurkje.
dat maakt het allemaal zo ‘grof’.
maar als je last hebt van je voeten kan je dat beter doen dan heel de avond pijn lijden, toch?

Ik vind het niet mooi.

ik vind het te lomp om ze onder een jurkje te doen.

Het ligt eraan welk soort het is.

Gizeh vind ik er echt niet mooi onder, Madrid vind ik sowieso mooier en dat staat ook leuk onder een jurkje vind ik. :slightly_smiling_face:

Ik vind van wel (:

Het zijn ook maar je opa&oma toch.
Niet de leeukste voetballer(:ofzooxd

ik heb gizeh birkenstocks.

-

Ik vind birkenstocks sowieso afschuwelijk.
Dus ik zeg nee.

ligt eraan wat voor jurkje, beetje stoerder jurkje vind ik wel kunnen. Maar een heel lieflijk jurkje met birkenstocks vind ik een beetje vreemd staan.

Ik denk van wel, alleen heb je een foto van het jurkje?

ik vind het zelf niet zo mooi onder een jurk, maar inderdaad wat iedereen bijna zegt, als je dat fijner vind moet je het doen :grin:

kan wel maar ik vind een setje mooi pumps mooier

bij sommige staat het erg leuk. maar ik zou het nu niet meer doen, veel te koud brrr

Ik vind ze wel mooi, alleen zijn mijn teennagels ingegroeid en durf ik ze niet aan.
Alleen onder een jurkje? beter ballerina’s toch?

Ik vind ze wel mooi, alleen zijn mijn teennagels ingegroeid en durf ik ze niet aan.
Alleen onder een jurkje? beter ballerina’s toch?

Ik vind ze een beetje lomp onder een jurkje, ik zou eerder voor allstars gaan (maar dat vinden anderen vaak minder) of ballerina’s ofzo. Of een normaal teenslippertje.

ik vind birkenstocks sowieso al lomp en onder een jurk nog lomper