Kampers/rezigers/woonwagenbewoners

Wat is jullie ervaring ermee? Ik ken er best veel, sommige kan ik wel goed met opschieten, maar sommige kan ik gewoon niet uitstaan!

Zelfde als andere mensen. Sommige zullen niet leuk zijn en andere wel. Heb er nog nooit vervelende ervaringen mee gehad ofzo : p

Ik moet aan new kids denken nu :’) Maar zo zijn ze natuurlijk niet. Oke misschien sommige xD

Ik heb vlak bij een illegaal woonwagenkamp gewoond en daar was altijd veel overlast van, politie-invallen enzo. Maar ik ben ook bevriend geweest met een meisje van het kamp. Het is toch op zich wel een iets andere omgangsvorm die er op zo’n kamp gehanteerd wordt. Maar t zijn prima mensen.

Vlak bij onze wijk, is er ook een woonwagenkamp. Maar ik word gewoon ALTIJD gebeten door die honden, heb er twee littekens aan overgehouden. Dus de mensen bij ons in de buurt vind ik niet echt aardig meer:’)
Er zullen vast wel aardige bij zitten overigens!

hh ?

Ze zijn verschrikkelijk-> heeel veel overlast, vandalisme etc veroorzaken, denken dat ze alles mogen in dit land ofzo. Teminste die uit mijn buurt, dat betekend natuurlijk niet dat ze allemaal zo zijn.

+ Maar dat zijn ook heel veel mensen uit gewone buurten ook, alleen dan meestal net iets minder.
Maar sommigen kunnen dan ook weer heel aardig zijn, al komt het hier niet heel vaak voor.

Heb wel een kritiekpuntje: “denken dat ze alles mogen in dit land ofzo” … Het zijn meestal geen buitenlanders… :stuck_out_tongue:

Ik heb er eigenlijk geen ervaring mee, bij mij in de buurt staan geen woonwagenkampen o.i.d. Maar die mensen lijken me verder niet anders dan anderen omdat ze toevallig in zo’n kamp wonen.

Ik heb het idee (ken ze niet heel goed) dat de mensen uit het woonwagenkamp bij mij uit de buurt wel wat ordinairder zijn vergeleken met de mensen uit de stad (qua uiterlijk maar ook qua gedrag…) maar wel veel eerlijker zijn tegen elkaar.

Mensen uit een ‘welgestelde’ buurt praten meestal veel meer achter elkaars rug om en kijken heel erg naar wat voor auto de buurman heeft of wat de buurvrouw vandaag weer draagt. Heb het idee dat de mensen van het kamp ‘eerlijker’ zijn en gewoon met elkaar op de vuist gaan als ze het niet met elkaar eens zijn, maar dat dat ook weer sneller opgelost is.

Maar goed, dat is maar net hoe ik het mee krijg.

ik ken ze niet goed maar als ik zie ze zie, sorry maar geen andere woorden als white trash

Ik ken geen woonwagenkamp-bewoners ofzo, maar mijn oma (van 79) heeft het altijd over ‘ja, die leek alsof ze uit een woonwagenkamp kwam’ (= sletterig)

Dat betekent hooghouden, hetzelfde als ‘up’ alleen ‘hh’ zeggen ze altijd op goSupermodel :'D

Ik ben zelf een reiziger, er zijn natuurlijk mensen bij die ordinair zijn maar dat betekent niet dat meteen iedereen dat is, right. Veel mensen hebben vooroordelen over woonwagenbewoners, maar de gezelligheid wat je elke dag hebt moeten ze zelf maar eens meemaken. :slightly_smiling_face: Je staat meestal met de hele familie op het kamp, je hoeft niet eerst even te bellen van mag ik langskomen ofzo, nee je gaat er gewoon heen. Bij ons is het heel raar om met elkaar een afspraak te maken om langs te komen. Ik haat het als hier vooroordelen over worden gemaakt, maar er zijn gelukkig zat mensen die het niets uitmaken. ^^

Hoe bedoel je vooroordelen.

Uhu is ook zo, maar dat is eigenlijk bij al dit soort topics (kakkers, huppelkutjes)… Ik zeg ook alleen maar hoe het uit mijn ervaring is.

Daarnaast, als iedereen toch zijn mening gaat geven: Ik vind het 10x beter om er een beetje ordinair uit te zien en luidruchtig te zijn maar wel eerlijk, dan te roddelen over je buren en meer waarde te hechten aan uiterlijk vertoon dan aan andere dingen. (Wat meestal in de ‘kakbuurten’, het tegenovergestelde(?) van de kampen zo is.)

Ik vind het wel heel mooi hoor, maar ik zou noooit zo kunnen leven. Ik hecht heel veel waarde aan privacy en vind het heerlijk om in de grote stad te wonen (lekker anoniem)… Ik vind het leuk om mijn familie te zien, maar 1x in de week of in het weekend is voor mij prima. :slightly_smiling_face:
Zo zie je maar, verschil moet er zijn…

Oooh op die fiets :’) Ik dacht al dat het iets van haha betekende maar dan zonder de A’s xD

Er was toch zo’n meisje op gs, van de zomer, hoe heette ze nou? Melissa ofso. Haha, oke, dat was wel een nare ervaring, verder ken ik niet echt woonwagenbewoners.

^ Ja dat kind wat helemaal geil was van vechten enzo was dat toch ? XD