Kamperen!

Ik ga in de zomervakantie paar nachten kamperen met vriendinnen,
Nou vind ik een luchtbed niet echt fijn liggen, maar weet iemand een andere suggestie die ook niet al te duur is?
En, wat neem je zoal mee als je gaat kamperen? x

Je kan zo’n ‘strecher-bed’ nemen.

http://www.quakekare.com/images/ProductImages/8n_lar_cot_stretcher.jpg

Maar dat ligt ook niet echt comfortabel haha

Uuh, een luchtbed is toch wel het gebruikelijke. Je hebt ook van die zelfopblazende matjes, maar die liggen echt voor geen meter. En een matras meenemen is niet bepaald mogelijk (ik neem aan dat je in n tent gaat?).

Wat je meeneemt… Voorraad wc papier, een BBQ o.i.d. en een krat met snoep, chips, etc.

Een slaapzak niet te vergeten.

@@Up; bedankt voor de tips, bestaat er ook een matras die je op kan vouwen ofzo? Zo ja, waar?

Je hebt ook van die hele dunne matjes, maar die liggen niet comfortabel :confused: ik zou dan toch voor een luchtbed gaan, die kun je opgevouwen meenemen en daar oppompen in de tent.

Een luchtbed is idd wel de beste optie, denk ik.
Wat je zoal meeneemt; heel veel voedsel, toiletpapier uiteraard, iets tegen insecten, EHBO doos enz.

Je moet gewoon zo’n dik blauw luchtbed nemen! die liggen echt best wel comfortabel (en ik haaaaaat kamperen)
Vergeet dingen als theedoeken, afwasspullen en slippers niet!
Oja en zaklampen haha.

Kamperen is nou eenmaal niet comfortabel :’)
Ik zou toch voor een luchtbed gaan, meest gebruikelijke en die slaapmatjes liggen ook echt niet. (Ik heb heel de vakantie last van mijn rug gehad)